This causes me pain...

LisaOm: Moments Ago, Chapter 38 - Sweatback On T...
 
Alltså JAG blir ledsen över att du får så lite kommentarer, jag förstår verkligen inte det eftersom detta är dem bästa novellen jag läst och jag har typ 20 st som bokmärke! Sluta aldrig skriv hihi!

Lovisa Om: Moments Ago, Chapter 38 - Sweatback On T...
                                                                          
Asså din novell är helt sjukt bra!Går in på den flera gånger om dagen bara för att se om du uppdaterat och varje gång blir jag lika glad!Denna novellen är den bästa novellen jag läst och tro mig, jag har läst säkert tusen!Lova mig en sak, sluta aldrig skriva!!

Nathalie Om: Moments Ago, Chapter 37 - Moment Of Trut...
Har suttit och sträckläst hela novellen idag och jag älskar den! Jag gillar sättet du skriver på det känns så verkligt på något sätt :) Längtar till nästa del!

Nikki (ny läsare) Om: Quick message...
                                                                          
Jättebre novell och jag längtar verkligen till nästa del, det här är nog den bästa novellen jag läste...nej vänta det är den BÄSTA novellenjag har läst! =D

Svar:

image

image


image

Alltså seriöst! Ni är så U-N-D-E-R-B-A-R-A att jag bara vill krama ihjäl er! Words aren't enough! LOVE YOU ALL SO MUCH, IT'S UNHEALTHY!

*kryper upp i ett hörn och gråter*

//Madde






Kommentarer
Postat av: Elin

Håller med dom till 1000% ;D

2012-06-19 @ 19:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu