Om nästa novell...

Ja, det kommer bli en ny novell. Jag är 100% säker på det. Men inte riktigt ny kanske...

Som ni alla vet så har jag ju en avslutad novell som heter Someone Like You. I alla fall, jag gillade verkligen den storyn, och jag tänkte skriva om slutet för det var jag verkligen inte nöjd med. Så efter Moments Ago, blir det Someone Like You igen!

Kommer radera alla kapitel i slutet som jag inte är nöjd med och kommer smått börja skriva om dem. Rekommenderar alla som inte har läst den, att läsa.

Handling finns här, resten av alla kapitel finns under Someone Like You kategorin i menyn :)

/Maddedededeee

EDIT:

Jag har bestämt mig för att skriva en ny novell innan jag fortsätter på Someone Like You. Handlingen är fortfarande inte helt klar, så efter Moments Ago blir det en helt annan novell!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu