Hand On Heart, NY NOVELL. (Handling)

Ville börja med att säga att jag egentligen inte visste ifall jag skulle fortsätta efter EAY, men jag drog mig i kragen och bestämde mig för att ta en handling jag har suttit på länge nu. (inte bokstavligen...)
Men den kommer, som sagt, heta "Hand On Heart" och kommer handla om Lux Jacelyn Stevens. (mobba inte för att jag älskar att komma på fina mellannamn till mina karaktärer....)
Men från och med nu skriver jag för mig själv, alltså att läsare kvittar. Såklart det är kul att man vet att någon läser ens historia och dylikt men det är viktigare att utveckla sig som "skrivare/författare".
 
Aja! Här kommer handlingen! Hoppas verkligen att ni kommer gilla den!

Margaret Lux Elizabeth Catherine Windsor > Lux Jacelyn Stevens.

 

Vad är skillnaden mellan dessa två namn?

 

En av dessa två tjejer är prinsessan av England. Den andra är en vanlig 23 åring som bor i London, England sin rumskompis Aaron. Innan det bodde hon i Harlow med sina föräldrar som höll en stor hemlighet. Eller, snarare en gigantisk.

 

Dessa två tjejer är faktiskt samma person. Hon vet det inte än.

 

Vad skulle du göra om du fick reda på att du var prins Williams och hans fru duchesse Catherines dotter?

 

Freak out? Så det var exakt det Lux gjorde…

 

Som om det inte var nog jobb med att justera sig till en helt ny livsstil, karma bestämde sig för att sätta sig på tvären och gjorde så att han följde med i denna hisnande historia.

Lux hade ingen aning om vad som väntade henne.


Här är vår Lux som kommer spelas av Emmy Rossum som ni ser här nedan:

image

 

Aaron kommer spelas av den superdupersexiga Max Irons:

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

SNÄLLLLA brörja skriv!!

2013-05-12 @ 19:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu