Everything About You, Chapter 20 - Fuck Preparations.

I felt his breath tickle my neck and it sent shivers down my spine. The others drove the smaller boat they were currently on to the decks on the backside of the yacht. It was time to continue our trip along the Australian harbour.
 
Or should I say... The Harbour down under...
 
Everything about this country was so bloody sexual it made my brain go all fussy. Firstly calling it "Down Under", secondly that the large island was shaped as a bum and thirdly... Uh... The uh.. I-. Oh whatever.
 
And the best thing of all; the good part hasn't even started yet.
 
I love Australia.

Faamia's perspektiv:
 
Jag var en röra. En total stor fet (inte bokstavligen) röra. En hormonell och kåt (dessvärre). Uppbrottet visste jag att det skulle komma så småningom, men ändå kom det som en total chock. Den förstörde mig eftersom när jag äntligen förstod att jag verkligen var kär i Logan så hade jag redan förlorat honom.

 

Det är verkligen en touché eller hur?

 

Därför fortsatte jag min deppvecka och låste in mig på mitt hotellrum så fort vi anlände tillbaka från båten, vilket var för... två dagar sen...? Jag lät inte någon komma in, med undantag från Eleanor, Sutton och Louis (eller eventuell pizza/kinamat hemkörning). Jag kollade på repriser av Vänner, åt oändliga mängder av Nutella och Ben & Jerry’s och kollade även på Titanic minst femton gånger. Varje gång grät jag en minisjö runt mig.

 

Snyft.

 

Klockan hade slagit halv tolv på dagen när tre knackningar hördes från dörren.

 

This is Eleanor and Sutton! You've been in here for two days straight!" hörde jag Eleanors mjuka och oroliga röst säga. 

"Oh shut up pussyface! Get your fucking arse off the couch, we're going clubbing tonight! Don't make us barge in on you, you wanker!" ropade Sutton irriterat och jag pallrade mig ur soffan som jag hade varit fastklistrad i fram tills nu.

 

Med det tjocka duntäcket virat runt mig gick jag med stapplande steg mot dörren. Irriterat drog jag upp den och stirrade på de två kvinnorna utanför.

 

Påminn mig snälla varför jag är vän med dem?

 

"What the fuck do you want?" muttrade jag och la armarna i kors.

 

 

"Don't go all snarky missy!" sa Eleanor och flinade.

"Oh my God! You smell! Have you ever heard of a shower before?" sa Sutton retfullt.

"Yes I have. It's a great place for self-pleasuring! Wait, wha-"

"Well, get your skinny arse into the shower then, you sex monster."

 

Hon flinade och rufsade mitt hår och jag drog mig undan. Jag stampade med ena foten i marken och putade med läppen. Sutton behövde bara peka ett finger i duschens håll och jag lommade iväg. Jag låste bakom mig då man inte kunde vara säker när det kom till Slutto- SUTTON. 

 

Jag tittade på duschen med stora ögon. Det såg inte ut som en dusch, utan mer som ett överteknologiskt vertyg som man behövde använda hjärnkapacitet för att förstå sig på. Jag slet blicken från duschen och tittade mig i spegeln.

 

WOT.

 

Det fanns stora blåa påsar under ögonen, kinderna var i en överblek färg och hyn hade aldrig varit sämre. Jag nöp mig i kinderna för att få lite färg i dem. Det slutade med att jag rev mig på mina oklippta naglar och fick ett litet jack i kinden.

Jag muttrade alla svordomar jag kunde komma på medan jag klädde av mig och gick in i duschen. Blicken for över de många knappar och spakar som satt på panelen.

 

Faamia Malik. Hon som har lika högt iQ som ett nyfött barn.

 


Jag vred försiktigt på den största och genast sprutade en jetstråle i mitt ansikte. Chockat gav jag ifrån mig ett litet skri och försökte skydda mig genom att hålla håret framför strålen. Det misslyckades jag med och istället så stängde jag av den snabbt.

 

Wow. Jag använde min hjärna för en gångs skull.

 

Jag flinade och gav mig själv en high five. Istället prövade jag nästa spak och hett vatten föll ner över mitt huvud och axlar.

 

**

 

"Take the stick out of your bum and try this on," sa Sutton och höll fram en leopard mönstrad cocktail klänning. "That wussy Harry Styles is going to pray for him not being born when he sees you."

"Why can't I just go as a big babydoll or something?" stönade jag och tittade på Sutton.

"Do you want to bloody shag him or what?"

"Yes, but-"

"No buts! He would much rather shag that hoe since she is, unfortunately, sex on legs. So that's my we have to find the perfect dress for you."

 

'That hoe' var Suttons smeknamn för Miley. Hon drog med mig ut ur den lilla butiken som ironiskt nog hette "Sexy, Sexy, Sexy". Dåligt med fantasi kallar jag det...

 

"I'm sorry, but... What the actual fuck are you wearing?" frågade Sutton plötsligt.

"I dunno. Eleanor left her pyjama a while ago, so I decided to wear it. These are totally your UGGS by the way." sa jag ärligt och ja armen över hennes axel. "Your outfit isn't very pretty either so shut the fuck up you slut."

"I'm sort of loving this new Faamia. Grrr." flinade hon och jag skrattade.

 

Ashley Benson and Selena Gomez Get Close on Set of Their Movie Spring Breakers in Florida on March 5, 2012

 

Klänningar måste hata mig... Eller kanske tvärtom? I alla fall, vi hade letat i över tre timmar nu efter den perfekta klänningen, hittade vi den? NEJ. N-E-J.

Karma kan köra upp ett ljus i röven.


-.-

 

Antingen var den för stor runt bysten, för lång eller bara tråkig. Sutton var fortfarande pigg och var bestämd på att hitta den "perfekta, sexiga klänningen". Aa men eller hur? Austrailen var inget sexigt land. Allting med detta land var osexigt förutom surfkillarna med bara överkroppar som gick runt hela tiden. Resten av befolkningen var... jaa... australienare. Stavar man det så...?

 

ÄSCH.

 

Vi hade fram och tillbaka på samma gata hela tiden då den var fylld med olika klänningsbutiker. Vi hade passerat den hemlösa mannen som satt och spelade dragspel minst 182375891749681793489 gånger...

Man kunde säga att jag nästan höll på att döda någon. Så irriterad och trött var jag.

 

"Eh, what the hell?" sa Sutton plötsligt. "Has that store been there all of the time? I must be fucking blind... C'mon Famewhore."

 

Hon tog ett bestämt grepp om min underarm och jag stönade när hon slet mig tvärs över torget. Jag stretade emot så mycket som jag orkade/kunde, men jag visste att det var hopplöst eftersom Sutton vägde myyyyycket mer än mig.

 

Fat bitch.

 

"Sutty, doooon't!" klagade jag innan hon drog med mig innanför dörren.

 

Vi möttes av ett hav av klänningar. Hon satte genast iväg och sökte efter den perfekta medan jag satt ner på en stol på hjul för att mina fötter värkte. Jag måste ha missat skylten som det stod prydnadsstol på, för nästa sekund föll jag huvudstupa ned på golvet. Med ett ansikte som var planterat i golvet hörde jag hur Sutton skrek ett lyckligt "I've found it! I've fucking found it! Get the fuck over here!"

 

Jag kände mig lika ignorerad som Kevin Jonas blev i Jonas Brothers...

 

Inte märkte någon att jag ramlade. Jag gjorde det nog för ofta antar jag...

 

"Faaaame! Come heeeeere!" hörde jag hur hon ropade.

 

Jag reste mig sakta upp och gick längs de många ställen med klänningar hängandes. Jag kom fram till Sutton och såg att hon höll i något rött. Hon såg nöjd ut med sig själv och jag tappade hakan.

 

Daaayum... I'm gon' be one sexy ass muthafukkah!

 

 

 

"Isn't this too tight?" frågade jag Sutton och kände hur jag knappt kunde andas.

"Have you gone mad woman?! Your boobs look soooo posh in that dress babe!" log hon och kollade häpet på mig.

 

Jag kollade mig i spegeln ytterligare en gång.

 

I'm feelen sexaaay...!

 


Äntligen hade jag hittat min klänning efter 17839475198 timmar. Mina händer gled längs det mönstrade satintyget och jag suckade glatt.

Men jag kunde inte vänta tills jag var tillbaka på rummet så jag kunde begrava mina kinder med Ben & Jerry's. Det hade tagit rekord lång tid men det var värt det för den här klänningen. Två flugor i en smäll.

 

SMACK.

 

"Get changed quickly, now we have to find me a dress. You have to help. Niall will drool when he sees me! Ah, I love shopping!" sa hon glatt och gick iväg.

 

Kvar stod jag och ville bara sjunka igenom marken.

 

Nåja.

 

Karma is a fucking backstabber. -.-

 


WOOT. I'M SO AZUM. LOVE ME LOVE ME LOVE ME LOVE ME LOVE ME. 

2 KAPITEL PÅ 2 DAGAR. JAG SKA FÅ TILLBAKS MINA LÄSARE. *determined* hahaha....

De här är jag nu:

image

Hoppas ni gillar detta mellan kapitel. Nästa kapitel kommer vara CRAY CRAY. Det kanske kommer ta lite längre tid för mig att skriva eftersom jag måste ha med saker som kommer få er att svimma... ;)

 

PG-13 eller vad haha... Sätter punkt här. Ha en fortsatt trevlig tisdag! Ifall jag inte hinner säga det, GLAD PÅSK I FÖRSKOTT eller nåt...

 

See ya babes <333333333


Kommentarer
Postat av: Felizia

Av någon andledning kommer jag inte in på förra kap via Bloglovin eller bara internet! Det är bara svart och drar man åt sidan ser man att det är en extremt inzoomad bild men jag kan inte liksom förminska det eller något. Jag får samma sak om jag söker på bloggen på safari men kom in på detta kap via Bloglovin, Vet du vad det är som har hänt? Och är det bloggen eller är det något hos mig som har gått fel? Är ett riktigt fan av bloggen så jag vill inte missa kapitel!!

2013-03-26 @ 22:01:38
Postat av: Anonym

Jag har samma problem som Felizia... :(

2013-03-26 @ 22:48:55
Postat av: matilda

ahhh du är så grym!!

2013-03-27 @ 15:29:53
Postat av: Parisa

Supermega bra! :D

2013-03-28 @ 15:33:32
URL: http://onecutedirection.blogg.se
Postat av: Nathalie

omg har inte varit inne på din blogg på åratal och du kan ju gissa hur glad jag blev när du hade lagt upp dom här kapitlerna/kapitlena? :s whatever.. men suuuperbra och kan inte vänta tills nästa!! :D

2013-04-01 @ 23:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu