Just wanted to clear the air...

Kyara sa:
     
"Säg inte att den här novellen är slut? Jag hittade hit igår natt och läste en massa idag. Bruden du har fått mig att se mobbad ut. Duvet när man sitter ensam på bussen/tåget och börjar garva. Nejmen seriöst. En riktigt bra novell! Jag har gråtit, skrattat som fan, skrikit glatt och bara älskat din novell! Hihi det var typ allt jag behövde säga. Kram."
 
Svar: Först, tack så himla mycket! Suuuuuuperglad att mer och mer folk hittar hit till denna lilla blogg. Nejmen, thannnnnkssss iaf baaaabe! :-* Kärlek till dig!
 
Och som många har frågat. NEJ, jag har inte lagt ner Everything About You. Jag har inte gett upp hoppet än! Superkul att så många gillar den, och hoppas att ni följer den till det allra sista slutet! :)
 
Love you guys! <3 /M
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ahh håller med den e asbra!!!! Har oxå suttit och småskrattat för mig själv och fått och av att le så mycket och stort;) önskar att du skulle fortsätta men jaja :S hoppas att du fortsätter skriva i alla fall, även om det kanske blir en ny eller liknande hehe

2012-11-28 @ 20:31:38
Postat av: Matilda

Så bra att du fortsätter älskar den super mycket!;)

2012-11-28 @ 22:43:18
Postat av: Kyara

När kommer del 1 ut då på raw love! Förresten lättad att du fortsätter med den sen !:)

2012-11-29 @ 18:15:25
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-12-04 @ 17:13:28
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Linn

Tjenare tjejen Tänkte fråga när du kommer lägga upp ett eller flera nya kapitel? Du vet, jag skulle behöva lite uppmuntran ifrån min favorit bloggare! De är nämligen så att min pojkvän först var otrogen, men jag tog tillbaka honom, och nu en vecka efter, gjorde han slut på grund av ''för lite känslor kvar'' Och jag mår helt ärligt åt helvete.. Sen på köpet fick man feber.. och hosta, något jag gärna kunnat klara mig utan, så ligger helt forever alone i sängen och dränker mina känslor i pepparkakor och cola. Känns ju lite muppat. Haha, tror att om du går igenom dina kommentarer i från mig (Linn) så kan du se att jag är nog din läsare som har mest otur.. Din otursLäsare kan man säga, så jag vill inte pressa dig, ta den tid du behöver, du är verkligen as grym, och din blogg är verkligen det ända som muntrar upp mig.. så, ska sluta tjata nu, ha det bra :)

2012-12-10 @ 00:23:40
Postat av: Emilia - One Direction Novell

hejhej jo jag undrade ifall du kanske kunde vara intresserad för ett länkbyte med mig?

2012-12-11 @ 19:26:39
URL: http://itsjustanovelblog.blogg.se
Postat av: Emilia - One Direction Novell

nu har jag länkat till er! <3 <3

2012-12-15 @ 15:13:04
URL: http://itsjustanovelblog.blogg.se
Postat av: ellen

Vill du kanske länka min blogg? ^^

2012-12-16 @ 11:23:33
URL: http://aalliwantforchristmasisyou.blogg.se
Postat av: Alexandra.

skulle du vilja göra ett länkbyte? xx (:

2012-12-18 @ 19:58:21
URL: http://myyonedstorys.blogg.se
Postat av: Alexandra.

sv: har länkat dig nu. xx (:

2012-12-18 @ 20:48:37
URL: http://myyonedstorys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu