Confessions, confessions.

Hej kära läsare!
 
Hmm, vart ska jag börja? Så mycket att säga haha!
 
Men först av allt. Förlåt att jag aldrig uppdaterar. Dels för skolan (funderar seriöst på att ta en förtids pension -.-), men den största delen är för att jag har tappat intresset helt för Everything About You, tyvärr :/ Älskar att skriva om Fame och hennes upptåg lol, nej men. a a a. Det är assvårt att komma på nya roliga och ironiska handlingar, pröva själva om ni törs.... Jag har slutet klart men vet inte hur jag ska skriva det...
 
Jag kommer därför lägga denna novell åt sidan för att försöka hitta inspirationen igen. SOZZ BABES!
 
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.......
 
Jag kommer börja på en ny novell! o_O Den kommer heta "Raw Love" som jag sagt tidigare. Fast jag undrar om den ska heta "Skyfall" ist.....? Blegh... Kommer lägga upp handligen snart! Love you babes!
 
/Madde
 

Kommentarer
Postat av: miranda

försöker du ta livet av mig ? :oo
åh herre , vill nt att novellen ska ta slut ;(
bläääää , du anar intee hur glad jag blivit varje gång du lagt upp kapitel, och nu bara.. nu bara tar det slut.. bara sådär liksom ;(

2012-11-24 @ 23:31:13
URL: http://ourdirection.webblogg.se
Postat av: Linn

SNÄLLA SÄG ATT DEN NYA KOMMER HANDLA OM HARRY ÅTMINSTONDE!! :/ Vill inte att du slutar på denna novellen.. men om den nya handlar om harry, så är det bättre än inget, Harry är liksom den som sticker ut mest för mig, och har alrig någonsin hittat en novell om honom som är bra, men du gör det skit amazing <3

2012-11-25 @ 01:48:17
Postat av: Jenny ッ

Hej, vill du göra ett länkbyte? :)

2012-11-25 @ 12:02:34
URL: http://anotherdirection.blogg.se
Postat av: Matilda

Vill så gärna att den ska fortsätta den är så underbar vill ha ett slut. Så om du gör den andra kan du väl skriva på den här sen?;)

2012-11-25 @ 16:57:38
Postat av: Jenny ッ

SV: Vad kul, länkat dig nu :)

2012-11-25 @ 19:08:48
URL: http://anotherdirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu