Moments Ago, Chapter 23 - Hoping For Another Day

- Oh my God... We just had one of these "chick-talks" didn't we? frågade Paul förfärat.
- Oh no. I think we just did, flinade jag.
- Don't tell anyone about my female side.
- Promise, skrattade jag försiktigt för att inte väcka den sovande Cherry i mitt knä.

Jag smekte sakta hennes kind och hon greppade tag min min hand och flätade samman våra fingrar. Jag visste inte om hon sov, vilket jag hoppades på, annars skulle hon ha hört min och Pauls konversation.
Hennes jämna andningar andades på våra händer och det ledde till att jag fick gåshud över hela armen. Det var sjukt hur mycket inverkan den här flickan hade på mig.

Jag föll för Cherelle Chambers. Sakta men säkert.

Cherelles perspektiv:

Solen strimmade in genom de stora fönstrena och jag blinkade långsamt. Jag låg i ett rum som jag sldrig varit i förut. Min hjärna började fungera igen, och jag förstod att detta var hotellrummet.
Jag satte mig försiktigt upp och kollade mig chockat runt. Det var nog ett av de snyggaste hotellen jag varit på! Simon Cowells förtjänst antagligen...

Jag kravlade ut ur sängen och drog undan gardinerna.

- Good morning sunshine! hörde jag Harrys röst bakom mig.
- Morning, log jag.

Jag skymtade paparazzis nere på hotellet som hade fått syn på mig.

- Paparazzis, mumlade jag.
- Oh, sa Harry och gick närmare mig.

Tillslut kände jag hans andetag på min hals och hans armar kröp runt min midja. Hans händer knöt sig och jag lutade mitt huvud bakåt på hans axel. Jag blickade upp på Harrys ansike. På hans vackra ansiktsdrag och in i hans gröna ögon.
Fjärilarna intog sin vanliga plats i min mage och jag drog genast ifrån. Mina känslor var inte i styr än, inte för att jag trodde de någonsin skulle vara det...

- I have to get dressed, mumlade jag.
- We're going to the beach. I'm really curious about how you look in a bikini, sa han med ett flin.

Jag slog honom löst på armen men kunde inte hjälpa att le smått.

- You're such an idiot, log jag.
- Heard that before, flinade han.

Jag skakade på huvudet och drog fram en mönstrad bikini. Jag gick snabbt in i badrummet och bytte om. Harrys stora Ramones tröja som jag sovit i, la jag på sängen och drog på mig ett vitt linne och en rosa strandkjol över. Mitt hår satte jag upp i en slarvig tofs.

- I'm ready, sa jag och log.
- Let's go then! sa Harry och vi lämnade lägenheten.

Paul skulle vara i närheten, men inte så han störde. Vi gick igenom lobbyn och jag försökte att ignorera alla blickar som glodde efter oss.
Harrys hand greppade plötsligt tag om min och våra fingrar flätades ihop. Den vanliga elektriciteten var tillbaks och jag suckade irriterat.

Direkt när vi kom ut från hotellet begav vi oss ner till poolen. Det var mer paparazzis än vanligt, vilket jag inte var så van vid. Vi hittade två lediga stolar, och jag dumpade väskan på marken la ut handdukarna på dem. Jag sköt ihop dem nära varandra och Harry kollade förvirrat på mig.

- We have to make this looks real, mumlade jag lågt. Real couples are all lovey dovey all the time.
- Oh, flinade han och satte sig ner.

Jag drog av mig linnet och kjol och försökte ignorera Harrys blickar som brände i nacken. Jag satte mig ner i hans knä och lutade mig bakåt mot hans bara rygg.
Tillslut la jag mig på en egen stol med benen över Harrys och solade.

- Babe? Do you think you can rub my back with sun lotion? frågade Harry.
- No problem darling, flinade jag.

Jag tog upp tuben ur väskan och smörjde in hans rygg. Kamerablixtarna började smått irritera mig, och jag förstod inte hur killarna kunde leva med det 24/7?
Harry gjorde en snabb rörelse och kletade en stor klick solkräm på min näsa.

- Hey! utbrast jag och han skrattade ljudligt.
 


(Låtsas att det är Harry ;))

- I just had to, flinade han.
- You always say that, log jag.
- It's my favourite sentence. Didn't you know?
- Now I do. You're so full of surprises Styles.
- What happened to calling me douchebag?
- The douchebag has left the building.
- Good to hear.

Han log och kysste mig långsamt. Kyssen var precis som den första; verklig och ljuvlig. Jag drog sakta ifrån och kletade snabbt in solkräm på hans kind.

- Cherelle! morrade han och jag var snabb på fötter.

Harry var snabbt ikapp mig och bar upp mig i sin famn. Jag skrattade högt.

- Harry let me down! pep jag.
- Everything for you babe, flinade han och släppte ner mig i poolen.

**

Tre timmar senare återvände vi till rummet och jag hoppade in i duschen, vilket gav mig tid att tänka.
Problemet var inte att vi fejkdejtade, utan att Simon hade förbjudit oss att falla för varandra. Jag kommer mycket väl hans hårda ord.

"Do not, under any circumstances, fall in love with eachother. When you two have your 'break-up' you can never see eachother again. If you do, Harry will lose his job, and you will be blacklisted in every list there is. Job, school, anything."

Jag suckade frustrerat. Varför kunde inte livet för en gångs skull vara serverat på ett fat? Varför kunde det inte vara som en Disney-saga, när prinsen äntligen får sin prinsessa och allting slutar gott. Men i verkligheten är det sällan frukost serveras framför dig. Man kan alltid fantisera om ett gott slut. Men allt var omöjligt eftersom Harry inte hade samma känslor för mig.
Jag märkte inte att en tår rann nerför min kind. Min mammas ord flög igenom huvudet "Gråt inte, spara dina tårar tills du blir vuxen".

Det verkade som om jag inte skulle ha några tårar kvar, då jag grät konstant. Jag drog ett djupt andetag och lovade mig själv att jag skulle komma över Harry Styles. Hur svårt det än skulle vara.

Why don't you love me?
Touch me, tell me I'm your everything
The air you breathe
And why don't you love me baby?
Open up your heart tonight
'Cause I could be all that you need


Kortis! Tog aslång tid för mig att skriva slutet, haha! Tur att musik finns, då det är min inspiration ;)

WARNING!: Mycket drama i kapitlena framöver! Unexpected drama... ;)

7 kommentarer till nästa! If you guys can do this, så kommer kapitel 24 imorn, promise guise :)

Känns som om jag har kommit fett långt, redan 23 lixom! WOOP WOOP! Förlåt om ni läser min redovisning här, men är bara glad :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

As bra kapitel! Älskar din story!!! Fortsätt såhär! :D

2012-05-14 @ 22:45:46
Postat av: emma

jag älskar det!

2012-05-14 @ 23:23:38
Postat av: Anonym

Så jävla bra! ;*<3

2012-05-15 @ 06:23:23
Postat av: Anonym

Riktigt bra!! Vill ha mer nu ! <3

2012-05-15 @ 15:10:00
Postat av: Jenny

skit bra !

2012-05-15 @ 17:11:03
Postat av: Anonym

Superbra skrivet

2012-05-15 @ 19:07:28
Postat av: Anonym

Bara jag som älskar denna? Nej, tänkte väll det!

Så himmla bra! :D

2012-05-15 @ 19:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu