Svarrr

Anonym om Moments Ago, Chapter 2 - Before The Storm:
Okej ehm håll dig till ämnen du vet något om, jag har en bipolär sjukdom och det är inte alls så där det du skriver om heter deprission.... Plus en terapueft skulle aldrig ge säga något sådant, mina föräldrar arbetar som det!

Svar: Okeeej... Let's make it my version. Om du ska skälla på nån är det Degrassi och min moster som är läkare. De har sagt/visate det ;) Sen kanske det finns olika verisioner? Vem vet... (Och bara för att jag är jag, ska jag inte hålla mig till ämnen jag vet något om)
Jag skriver det som jag vill, ta inte illa upp eller något. Men detta är min egna speciella bipolära sjukdom, so just... take it or leave it :)

En doktor kanske skriver ut tabletter? Sa min moster iaf, sa jag att hon var läkare?

Don't stay mad. Anger never ever solves anything ;)


/Madddeee

Kommentarer
Postat av: Tilde

Hejsan! Hehe, lite random kanske, men skulle ni/du kunna mejla mig? Skulle behöva en design... ^^

2012-03-22 @ 20:49:46
URL: http://justinbieberismine.blogg.se/
Postat av: Moa

När kommer nästa kapitel ? :D x

2012-03-23 @ 19:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu