The queen speaking...

LinnOm: Everything About You, Chapter 4 - Queen ...
 
Åh, *suck* Vill ju ha mera! Du är skit bra på att skriva, älskar alla dessa moments då Fame snackar med sig själv, (säg hej till dagisbarnen) Klockren ! Haha , Love it, Men en fråga tho, Kommer det komma några kapitel till innan fredag? Please! :D P.s Du är fuckin KUNGLIG!
 
Svar: Tack så jättemycket! :) Jag tror inte det. För mig tar det en-två dagar för att skriva klart ett kapitel. Det KANSKE kommer ett imorgon. Måste ju få med alla pinsamheter Fame kommer göra ;) Dock beror det på om jag har fullt upp..
 
JAG ÄR KUNGLIG, I'M THE QUEEN OF EVERYTHING.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Akeej dåra, tack för svaret iallafall, Och oavsätt om det kommer några kapitel innan eller inte, så kommer jag tålmodigt vänta tills du är tillbaka från din lilla beaty trip :) Hare gött Miss.Queen :)

2012-07-18 @ 21:54:25
Postat av: Mirai

När kommer du tillbaka?! Går in och checkar bloggen varje dag, börjar sakna novellen :-( Hoppas du har det bra och börjar skriva igen snaaaaaart. Ha det bäst // Mirre

2012-07-26 @ 01:06:55
URL: http://Onednovellens.blogg.se
Postat av: Til

Och dina fina små slavar (jag, jag och migsjälv) är sjukt taggade till nära våran Queen kommer skriva ett nytt fantasktikt kapitel! FÖR DU SKRIVER SÅÅ BÄST! Älskar också när Fame pratar med sig själv! ;) det blir så mycket mer verkligt då också ju liksom :)
Sedan har jag en liten fråga: Läser du några novellbloggar? Isåfall vilken/vilka ? :D

2012-07-30 @ 21:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu