Svar

MirreOm: Hmmm
 
Hej, jag ska precis börjat läsa din blogg och på dom få kapitlen jag har läst så har jag märkt att du skriver både JB och 1D noveller och jag skulle gärna vilja veta vilka av dom som är JB och vilka som är 1D. Tack för ditt svar i förskott :-)
 
Svar: Hej! Alltså, i Who Owns My Heart, handlar det bara om Justin. Inge 1D alls. I Someone Like You, är han Abigails tvillingbror, men novellen är en 1D-novell :)
 
/Maddeee
 
P.s: första och sista kapitlet är svårast att skriva! förlåt för den långa väntan och kapitlet kommer imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Mirre

Tack så mycket och kommer läsa novellerna hela natten idag, det blir en lång natt :P

2012-07-11 @ 23:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu