Snabb fråga

Ser designen konstig ut från era datorer? Det gör den från min...! :(

Och ja, jag ska börja skriva den snart! Förlåt att jag inte har publicerat något. Men jag har faktiskt varit i London. Jag ville inte tänka på novellen då :/ Men ska fortsätta skriva på chapter 1 naow!
 
Fast FÖRST, ska jag dricka ett glas vatten för jag håller på att löka sönder för jag har varit på släktkalas där vi hoppade studsmatta jättelänge och solen bara gassade och den här meninen är alldeles för lång... Pardon my french ;)

/Maddesomärbrapåattskrivalångameningar

Kommentarer
Postat av: T

Inte på min ipone iaf :)

2012-07-10 @ 07:21:24
Postat av: Nicole

skulle du kunna länka typ alla kapitel från moments ago elr nåt?? för jag skulle verkligen vilja läsa den men den finns inte kvar på bloggen :'(

2012-07-10 @ 16:45:52
Postat av: Anna

Jag har länkat dig nu förlåååt för att det tog så lång tid! xx

2012-07-10 @ 17:25:32
URL: http://morethanthis.blogg.se
Postat av: Nathalie

Nej designen ser inte konstig ut på min dator. :) Längtar till första kapitlet av everything about you!!

2012-07-10 @ 17:29:11
URL: http://www.allweneedisoned.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu