Everything About You, Chapter 4 - Queen Bees

Nepp. Jag skulle aldrig mer duscha min kind. Med darriga händer rörde jag försiktigt punkten där hans mun hade varit för några sekunder sedan.
 
Jag lät en frustrerad suck lämna mina läppar och jag höll på att ramla ihop i en liten hög på parketten. På något sätt lyckades jag ta mig från det lilla vardagsrummet, till min våningssäng högst upp.
 
Jag hatade allting...

Faamia's perspektiv:
 
 
Varför hade jag ens accepterat detta från första början? Jag hörde mycket väl när han sa att han skulle väcka mg klockan sju. Jag. Kunde. Inte. Gå. Upp. Klockan. Sju. Jag var som sagt ingen morgon människa..
 
Nej, inte alls.
 
Åh de sakerna man gör för killen man är galen i. Mmm, galen. Får mig att låta galen. Vilket jag är. Galen, galen i dig...
 
 Det blev för komplicerat för min hjärna.
 
- Fame, you have to wake up now, hörde jag Harry säga.
- Mmhmm, mumlade jag och vände mig ifrån honom.
- Faaame, sjöng han. Time to get uuup, or we'll miss the flight. And then I will torture you til' you dieeee.
- Lovely wake up, muttrade jag och reste på mig.
 
Smidig som jag är, glömde jag att taget var lägre, så huvudet stötte in i väggen hårt. Smooth Fame, real smooth...
 
- Ow fuck! stönade jag medan Harry skrattade.
- Be ready in ten, breakfast on the airport, sa han och lämnade rummet.
 
Jag suckade och sökte sömndrucket efter stegen med foten. Jag ställde mig på det första steget men råkade halka så jag dundrade ner i golvet.
 
Säg hej till heffaklumpen Faamia Malik.
 
- What was that noise? frågade Louis som kom in i rummet.
- Well, it was me falling from my bed, muttrade jag.
 
Han skrattade och jag kollade ilsket på honom. Han hjälpte mig upp och jag kände hur en bula formades på min hjässa. Just my luck.
 
Jag tog mig ut till köket utan att ramla och tog ner flingpaketet. Liam som stod bredvid mig räckte mig en skål.
 
- Thanks Liam, log jag.
- No problem, sa han. I thought you hated Kelsey?
- Oh I do! Hate her more than spiders!
- Wow, you really hate her...
 
Jag nickade instämmande. Plötsligt greppade någon min midja och kittlig som jag är pep jag till och kastade iväg skålen.
 
Louis William Tomlinson. Jag hatar dig mer än spindlar just nu.
 
- OW! hörde jag någon säga högt bakom mig.
 
Jag vände mig om och såg Zayn stå i öppningen och gnuggade sin axel. Jag är en heffaklump, inget jag kan göra åt saken...
 
- Great! utbrast han.Fucking great! I decide to wake up extra early, and what do I get?! A bowl thrown on my shoulder! Ugh, fuck it... I'm going back to bed.
- Stop cussing Malik! sa Harry från bordet.
- Whatever, muttrade Zayn och försvann.
- Oops, mumlade jag.
 
Resten av killarna skakade på huvudet.
 
**
 
Gör inget dumt nu Fame!
 
Jag vill bara slå in Harry Styles' skalle. Det är allt.
 
Inte nog med att Kelsey skulle följa med! Han var bara tvungen att låta sin andra barndomsvän, Alexa, följa med.... Utan att berätta för mig... Han visste hela tiden.. Men nej! Berätta inte något för Fame för hon älskar alla människor i hela världen.
 
Ugh. Fuck off..
 
- How could you forget telling me the small detail that you're bringing your retar... Your other girl friend aswell?! sa jag surt.
- I thought you liked Alexa...? frågade han förvirrat.
- I don't dislike her... började jag. I'm bringing Niall, and that's final!
 
Ilsket dundrade jag iväg från taxi bilen som stod parkerad utanför bussen och in i vardagsrummet där Niall satt och kollade på fotboll, i bara underkläder. Ingen ovanlig syn, just saying...
 
- Niall, we're leaving! sa jag.
- Wha- what? frågade han utan att ta blicken från skärmen.
- Oh for Christ's sake!
 
Jag tog fjärrkontrollen och stängde av tv:n. Han stirrade på mig.
 
- What the hell are you doing?! utbrast han.
- You're coming with us to London. Get dressed and meet us outside in five.
- Say the magic words!
- Please Nialler? I'll buy you Nando's? I can take you to see Slutton, I mean Sutton.
- Meet you outside. Wait, I've never understood why you're calling her Slutton?
- Long story. I'll take it another time.
 
Så, människor, är det man gör. Om man mutar Niall med mat, eller Sutton, gör han som man säger. Jag tvingade honom att vara min slav för en dag i utbyte mot att jag köpte Nando's till honom i en hel dag. Lättövertalad...
 
Jag log för mig själv och gick ut till taxin som väntade.
 
**
 
Precis som jag hade trott... Kelsey och Alexa hade säkert slagit ihop sina blonda huvuden och försökt hitta på ett sätt att få honom intresserad. De visste nog inte ATT HAN HADE EN FLICKVÄN...
 
Dumma blondiner...
 
Inte för att jag har något emot blondiner!
 
Slutton, jag menar Sutton är blond. Det är Niall också, som också är en av mina bästa vänner.
 
Men ni vet de här blondinskämten? Äsch... Jag älskar blondiner. Alla förutom Kelsey och Alexa. De är dumma blondiner.. Dumma.. Dumma.. Dumma.. Dumma.. Det rimmar med trumma..
 
Håll dig till ämnet!
 
I alla fall. De var de två mest patetiska människorna jag någonsin träffat. De kunde inte låta bli att ge honom komplimanger, hålla på med hans perfekta hår, få honom att visa sin perfekta vita tandrad...
 
Fame! Samla dig!
 
När Kelsey la sin hand på Harrys lår reagerade Niall.
 
- Girls! Look, we can se the Big Ben, sa han högt.
 
Tjejerna pep till av förtjusning och flyttade sina stora rumpor till flygplansfönstret. Alexa råkade sätta sig i Harrys knä. Det skulle bli Big Ben i hans byxor snart.
 
- Fame! I didn't know you has such a dirty mind, flinade Harry.
- I said that out loud didn't I? mumlade jag.
- Uh huh you did, intygade Niall.
 
Jag suckade och sjönk ihop. Snabbt blickade jag mot Harrys håll där Kelsey och Alexa kollade äcklat på mig. Jag gjorde en ful grimars och de vände snabbt sina huvuden.
 
Faamia Malik. Lika mogen som en femåring.
 
En femåring med en sjukt snygg kropp dock.
 
EGO FAME ON THE LOOSE...
 
Hjärna! HÅLL KÄFTEN.
 
Tjugo minuter senare landade flygplanet med en duns på Heathrows flygplats. Det skulle bli roligt att se Eleanor och Slutty Sutty igen. Jag hade så mycket att berätta. Och ja, de vet om min förälskelse på Harry. Precis som Louis märkte de det direkt.
 
- Fame! Come on! sa Niall och jag reste på mig snabbt.
 
Min osmidighet kickade in igen när jag slog i mitt huvud i Nialls haka. Vi båda stönade till av smärta. Jag var lika smidig som en gubbe på hundra kilo som knappt kunde gå. Alltså inte alls.
 
Det var många saker jag var urusel på. Som till exempel att sjunga. Jag lät som en döende säl. Hör inte till ämnet, men jag tyckte ni behövde veta det.
 
- Dammit Fame! muttrade han och smekte sin haka.
- Great, now I have two lumps on my head in one day. Ah-fucking-mazing.
 
Jag tog min väska och vi gick ut ur planet för att mötas av paparazzis inne på flygplatsen. Alla fans visste vilka Kelsey och Alexa var, men fotograferna hade ingen aning. De trodde säkert att de var två prostituerade och Harry var otrogen mot Miley.
 
De såg ut som det i alla fall.. Nej! Fame, var snäll!
 
Kelsey fyrade av ett vinnande leende till kamerorna och svängde extra mycket med sina stora höfter. Jag kände mig som en stor klumpig mammut jämfört med henne. En väldigt platt mammut, med tanke på att hon faktiskt hade stora bröst, kvinnliga kurvor...
 
Jag kände mig mer och mer som en klumpig, osmidig plank-mammut... Inte för att de existerar men man får ju drömma ibland.
 
Alexa däremot. Hon skulle ha kunna varit normal om hon inte var helt blåst. Jag menar det. Hon var verkligen dum i huvudet. Hon vet säkert inte vad hennes gatuadress heter.
 
"I think it's something with an apple.. Apple- apple road? Aperoad?"
 
Jag fnissade när jag tänkte på hennes icke existerande intellekt. Hennes stora bruna hundögon var svåra att säga nej till dock. Jag var hemsk när det kom till att stå emot "puppydog-faces".
 
Vi hämtade vårt bagage och skyndade oss in i en taxi.
 
- Like, oh my god! suckade Kelsey. I so need a bathroom. I need to flatten my hair! The rain's making it curly again.
- Bathrooms are funny, sa Alexa med en ljus stämma. They doesn't make sense to me.
 
Kelsey gav Alexa en "är-du-dum" blick och vände sig tillbaks till sin fickspegel. Jag suckade frustrerat och begravde mitt ansikte i Nialls axel, där jag av misstag slog i näsan för hårt.
 
- Ow! muttrade jag och höll ena handen om min näsa.
 
Jag återvände till Nialls axel med lite mjukare rörelser den här gången. Dock kände jag mig iakttagen. Jag lyfte mitt ansikte och såg att Harrys blick var fastspänd på oss. Jag skymtade en strimma av avundsjuka i hans ögon som han snabbt slog bort.
 
Äsch.. Det var säkert mitt trötta huvud som spelade mig ett spratt. Varför skulle han vara avundsjuk? Han har en av världens vackraste kvinnor som sin flickvän.
 
Jag stängde mina ögon och somnade snabbt..
 
**
 
- SLUTTON! pep jag glatt.
- FAMEWHORE! skrattade hon och omfamnade mig.
 
Okej, hon var den enda i hela världen som kunde kalla mig för det. Louis gjorde det en gång, aldrig mer.
 
- Oh god I've missed you! log jag.
- Those Calvin Klein posters are everywhere, I'm telling you! Everytime I see one, I'm like "Do you see that sexy motherfucker there? Yeah? That hot bastard is my best friend. Beat that sucker"
 
Ärligt talat förstod jag inte varför Niall gillade henne. Hon var ful i munnen, hela tiden... Okej det är det enda dåliga jag kan komma på just nu. Vänta ni bara! Jag ska komma på något mer...! Senare.
 
Jag skrattade.
 
- I brought you something, sa jag och log.
- What? frågade hon överraskat.
- YOUR ONE AND ONLY IRISHMAN WHO'S BEEN WITHOUT YOU FOR A MONTH BECAUSE I WANT YOU FOR MYSELF!
- Aaaaw! pep hon. Love you so much!
- Love you too sexy, sa jag och blinkade med ena ögat.
 
Man såg direkt att Niall kom gående, för hennes ögon blev genast fem gånger så stora och hennes leende var gigantiskt. Hon sprang ifrån mig och in i hans famn.
 
Gråt inte Fame.
 
Nej! NEJ!
 
Too late, mohaha.
 
Fuck you then...
 
En liten glädjetår rann nedför min kind och jag torkade snabbt bort den. Jag hade alltig älskat att se "reunions" mellan 1D paren. Det var så vackert, alla var så lyckliga. Själv längtade jag tills någon som jag älskade väntade på mig på en flygplats och man inte setts på jätte länge.
 
Bara tanken fick mig att gråta ännu mer. Sutton hade nog sett eftersom hon himlade med ögonen och kom gående mot mig med Niall bakom sig.
 
- Oh for fucks sake, muttrade hon. You're such a wanker! Group hug?
- Hell yes! skrattade jag.
 
Niall och Sutton omfamnade mig i en stor gruppkram och det tog inte lång tid förens Harry ville vara med i kramkalaset. Har jag glömt att berätta, ATT HAN STÅR PRECIS BAKOM MIG.
 
Jag kände hans varma andedräkt träffa min bara axel, vilket ledde till att gåshud spred sig över mina armar. Hans ansikte lutade han på min axel. Jag sneglade på honom och han flinade.
 
Fan honom och hans perfekta flin!
 
- We probably should get going, mumlade jag.
- I think you're right, mumlade de andra och skingrade sig generat.
 
Vi begav oss ut till bilen som väntade. Där inne satt redan Kelsey och Alexa. De kollade ogillande på Sutton när inte Harry såg.
 
Som svar lipade både jag och Sutton åt dem.
 
Säg hej till dagisbarnen.
 
Taxin började rulla och jag pratade glatt med Sutton och Niall. Kelsey och Alexa gav honom inte chansen att kunna prata med honom.
 
Jag sneglade lite på honom då och då. Han skruvade sig besvärat varje gång de öppnade munnen för att prata.
 
- Stor staring, you're making it obvious, viskade Sutton i mitt öra.
- Is it? frågade jag.
- Uh huh, flinade Niall.
- Shut up! muttrade jag.
 
Sen när Niall och Sutton började "återförenas", alltså att hångla, flyttade jag mig surt och trängde ner mig bredvid Harry. Alexa kollade ogillande på mig och jag himlade med ögonen.
 
- Aren't they something? flinade Harry och kollade på "Nutton".
- Oh they are, muttrade jag.
 
Mellan allt drama i mitt huvud, om att Sutton övergav mig för Niall, kände jag hur någon smekte min hand med sin tumme. Denna någon var inte paret, Kelsey eller Alexa.
 
Jag kollade förvånat upp på honom, och han mötte min blick. Innan jag hann öppna munnen för att säga något, stannade taxin. Harry hoppade snabbt ut ur bilen och lämnade mig kvar.
 
Samla dig... Djupa andetag... In genom näsan, ut genom munnen....
 
VAD FAN BETYDDE DET DÄR?! VARFÖR GJORDE HAN SÅ?! JAG FATTAR INGENTING...
 
Jag suckade och hoppade till slut ut, efter Niall och Slutton. Hon kollade förvirrat på mig och jag drog en hand genom mitt hår.
 
Jag förstod inte, och kommer aldrig kunna förstå hur killar tänker.
 
Typiskt Fame problem...
 
Har sagt det, men säger det igen. Världen hatar mig.

Heeej, jag åker till Cypern nu på fredag och är borta i två veckor. Jag har bestämt mig för att inte ha skrivit några tidsinställda, eftersom jag inte vill skriva korta dåliga kapitel såhär i början.
 
Så man kan säga att jag har en bloggpaus i två veckor tills jag kommer tillbaka. Förlåt så sjukt mycket! Hoppas jag inte tappar alla mina läsare :(
 
Bildlöst kapitel, inte det bästa heller, men aja. WHATEVER! Kommentera gärna :)
 
 
Follow my blog with Bloglovin

Kommentarer
Postat av: Qrusmyntha

Love it! Suck att du ska ha paus din novell äger ! :)) xx

2012-07-18 @ 13:46:15
Postat av: Mirre

Jag älskar hur du skriver, det är galet men ändå bra HAHAHA Underbart kapitel tror inte jag kommer orka vänta två veckor :-( men vad ska man göra. Ha en trevlig resa och ta med dig fucking sol tillbaka. :-)

Svar: Hahahaa, tack så mycket! jag ska försöka ta med mig lite sol tillbaka :) <3
Monday Grönvik

2012-07-18 @ 13:47:45
Postat av: Victoria

asså jag älskar verkligen hur du skriver, alla små kommentarer här och där haha. sen fames personlighet är helt underbar.
love it! :)

Svar: Haha tack så jätte mycket! Det är mitt mål att göra henne så orginell som möjligt. Tack igen :') <3
Monday Grönvik

2012-07-18 @ 16:15:29
URL: http://englundvictoria.blogg.se/
Postat av: Isabell

jättebra. kmr du skriva några/något kapitel innan du åker till Cypern?

2012-07-18 @ 17:58:14
Postat av: Linn

Åhh, *suck* Vill ju ha mera! Du är skit bra på att skriva, älskar alla dessa moments då Fame snackar med sig själv, (säg hej till dagisbarnen) Klockren ! Haha , Love it, Men en fråga tho, Kommer det komma några kapitel till innan fredag? Please! :D P.s Du är fuckin KUNGLIG!

2012-07-18 @ 19:33:51
Postat av: Mikaela

Gud va jag älskar hur du skriver! Så jävla bra! Det här är helt klart min favoritnovell of all time!
Ah jag vet inte om jag kommer kunna vänta 2veckor.. ;) Men ha det as bra i Cypern!
Kram'! <3

2012-07-18 @ 22:13:49
Postat av: Nathalie

Looove it! Säger som alla andra: ÄLSKAR HUR DU SKRIVER! haha men seriöst skitbra :) Kommer längte som en galen gris (eller något) till nästa kapitel. Ha det awesome i cypern oxå!

2012-07-19 @ 18:18:01
URL: http://www.allweneedisoned.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu