Someone Like You, Chapter 20 - One more time.

Vid såna här tillfällen ville jag ha min mamma. Inte moster Lillian utan min mamma. Hon skulle trösta mig och hjälpa mig. Mitt hjärta mådde inte bra för Harry hade känslor jag inte kunde besvara, vilket ledde till att han var olyckligt kär i mig medans jag var lyckligt ihop med Zayn. Skuldkänslorna som skrek det är ditt fel vällde över mig och jag suckade djupt.
Några tårar rann sakta nerför mina kinder och jag tvingade argt mig själv från att gråta. Jag gillade inte att gråta, det gjorde jag bara när jag var osäker eller kände mig svag. Inte något jag gillade.


Abigails perspektiv:

Jag såg inte Harry resten av dagen. Detta var nog slutet för Hazza-Boo och Abi-Pie, tänkte jag sorgset. Jag slog in Justins nummer på min iPhone och klickade på grön lur.

En signal...

Två signaler...

Tre signaler...

Fyra signaler...

"Hej det är Justin, jag kan tyvärr..."

Jag suckade och la på. Cher! Precis i det ögonblicket kom Cher in i rummet. Hon kollade med rynkade ögonbryn på mig.



- Abi, har du gråtit? frågade hon lågt.

Han behövde inget svar, tårarna började rinna igen. Hon kastade sig ner framför mig och kramade mig hårt.
Jag begravde mitt ansikte i hennes axel och ville slå mig själv för att jag grät.

- Berätta, sa hon och tog min hand i sin.

Jag berättade allt, och då menar jag allt. Att jag var Justin Biebers syster, att vi var på middag med dem, att jag har känslor för Harry, att han älskar mig.
När jag tystnade så kollade hon med stora ögon på mig.

- Oh my GOD! Nu ser jag det! Du och Justin är ju sjukt lika. Guuud vad coolt att ni är tvillingar! utbrast hon.
- Seriöst. Av allt jag berättade så fastnade du på att jag är hans syster, suckade jag.
- Förlåt, man jag behöver smälta det lite. Du är Justins syster! OH MY GAAD! utbrast hon hon höll sina händer för munnen.
- Schhh! hyssjade jag henne. Men Cher, lova mig att du aldrig berättar för någon!
- Jag lovar, sa hon och höll handen på sitt hjärta.  Såg du Harrys six pack imorse...?
- Cher! avbröt jag henne surt.

Hon började skratta och sa förlåt.

- Men vad ska jag göra? stönade jag och sjönk ihop.
- Justin är din bror! sa hon bara.
- CHER! skrek jag och kastade kuddar på henne.

Hon började skratta.

- Okej! Okej, seriöst från och med nu! sa hon och kollade allvarligt på mig. Gillar du verkligen Harry på det sättet?
- Inte som jag gillar Zayn, men som typ lite... förtjust i? Jag vet, det är helt förbjudet att gilla honom! suckade jag. 
- Mmm! instämde Cher. Du får väl ta en paus från båda och sen se vem som du väljer och saknar först? 
- Bra idé! Tack Cher, sa jag och pussade henne på hennes kinder. 
- Okej! Jag vet att du älskar mig, men jag måste äta frukost nu! sa hon och försökte putta bort mig.

Vi började skratta och vi gick ner tillsammans. Cher fick mig alltid på bra humör.

Kort kapitel! Ville skriva något kort nu innan jag ska ut och åka LÄNGSKIDOOOR med 1D musik i öronen. amaZAYYYYYNNN!!!!!!!
KOMMENTERA :D

Kommentarer
Postat av: Bella

Super!!!

2012-01-02 @ 12:40:00
Postat av: M

Uber bra! :D

2012-01-03 @ 00:25:01
Postat av: n

as najjs!!

2012-01-03 @ 00:52:31
Postat av: Anonym

Ska vi göra ett länkar byte? kram http://taylorlstories.blogg.se/ :)

2012-01-03 @ 16:40:11
Postat av: Anonym

Mer :D

2012-01-03 @ 20:10:54
Postat av: emma

jättebra ! :)

2012-01-03 @ 21:07:22
Postat av: Anonym

sv. okej jag lägger till dig nu :)

2012-01-04 @ 12:08:27
URL: http://taylorlstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu