Bläk

Hej alla små söta läsare!

Jag har INGA och då menar jag INGA ideer kvar till denna novell! Därför har jag inte skrivit något på typ fyra-fem dagar...

SHAME ON ME.

Så jag funderar på att avsluta den här novellen och sen börja på en ny? Förlåt för att den blev ganska kort, men jag gillar inte att göra för långa noveller och dra ut på allting!

Så jag ska avlsuta den här och sen skriva en summering till den nya novellen! Yääääyyyyyee.

/Maadddeeeee

Slutet kommer antingen SENT ikväll eller imorgon. LOOK OUT PPL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu