Bara för att hålla er medvetna!

Hej där! Det är nu äntligen Clara som skriver! Jag känner mig oerhört dum som låtit underbara Madde sköta novellen helt själv nu! Men under nästa novell är det sagt att jag äntligen ska vara med igen! (om det fortfarande är bestämmt?) så jag hoppas att ni fortsätter kolla in här och är bäst!
Sen så vill jag bara säga att anonyma kommentarer är inte annonyma! Det finns hemsidor där man kan kolla upp IP nummret och spåra det så ni som kommenterar elaka kommentarer kan väl tänka på det! ;)
Ha en fortsatt super dag så hörs vi snart!
Många kramar Clara

Gammal bild på oss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu