Svar på en kommentar WHOOP

Jag fick nyss en kommentar om Someone Like You, att man inte hittar något kapitel efter kapiel 23. Vet inte hur många gånger jag har sagt detta, men jag säger det igen bara för att jag är en väldigt snäll själ som älskar mina läsare :') Från början avslutade jag Someone Like You med typ 30 kapitel, men eftersom jag tyckte delarna efter kapitel 23 blev sämre och sämre så bestämde jag mig för att skriva om hela slutet till en helt ny novell som jag kommer skriva efter everything about you. :) Sååå, det här är den sista gången jag skriver detta. Hoppas alla förstår och längtar till fortsättningen! Den kommer heta WINGS. WHOOP WHOOP. Kapitel 8, kommer förhoppningsvis IDAG!! P.s; en orsak varför jag uppdaterar dåligt, är för att jag får lite kommentarer eftersom jag vet att jag har läsare... :/ sen är det för att jag blir så distraherad när jag sitter vid datorn, men när jag bestämmer mig, blir det bäst häst! Hoppas ni orkar läsa min redovisning LOL. /maddepaddesomärbästihelavidavärldenochallahållermedcauseYOLO

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, sorry. jag borde ha kollat om ni hade skrivit nåt om det. men sån är jag, jag helt enkelt för lat för att kolla om ni har skrivit nåt, haha. men sorry för allt besvär, och tack för svaret :)

Svar: Gör inget! Jag är också lat, det behöver inte vara något dåligt ;) varse ^^
Monday Grönvik

2012-08-15 @ 20:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu