NO ORDINARY FRÅGESTUND.

HAI.
 
Som ni vet, har jag ju tjatat om att ha en frågestund väääääldigt länge. Och iaf, jag tänkte ha en nu. Men ingen vanlig!
 
Utan att ni frågar KARAKTÄRERNA! FATTAR NI? ATT NI TILL EXEMPEL STÄLLER EN FRÅGA TILL FAME, ELLER SUTTON ELLER VEM SOM HELST I NOVELLEN?!?!? Fråga pinsamma och så opassande frågor som möjligt. Det blir vara roligare då ;)
 
JAG ÄR SMARTAST I VÄRLDEN.
 
Sååå, vad tycker ni?
 
BÖRJA FRÅGA! :D
 

Till exempel:
 
Till Fame: Varför är du så perfekt?
 
 
You're very sweet! Haha, but no. I'm everything but perfect, trust me! 
 
 
VAD TYCKER NI?!?!? AZUM IDÉ VA?!?!
 
Kapitel 7 kommer förhoppningsvis nu i helgen!
 
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Till Sutton: hur smakar Nialls läppar?

2012-08-10 @ 21:11:25
Postat av: Nathalie

Till Fame: Hur lyckas du alltid säga fel saker vid fel tillfälle? haha xD
Vad är det bästa och det sämsta med att vara Zayns lillasyster?

Till Sutton: Hur pinsamt var det när Harry ''avbröt'' dig och Niall den där gången du vet? ;)

Till Maddde (även om man kanske inte fick fråga dig, men men): VART FÅR DU ALLT IFRÅN KVINNA!?

2012-08-10 @ 21:45:05
URL: http://allweneedisoned.blogg.se
Postat av: Anonym

Till niall o sutton kan vi ha en trekant?

2012-08-10 @ 21:59:45
Postat av: Hanna

Till Fame: Varför är du så jävla rolig och lik Madde?
Till Sutton: Tjena buddy! Du och jag är ganska lika, blonda och dumma i huvet som det ska va!
Och sen till sist min älskade sistah: Du är helt jävla otrolig på att komma på klockrena kommentarer! Tänker du på mig och dig i DIN novell? :)))))

2012-08-11 @ 10:53:18
URL: http://freenovell.devote.se
Postat av: Anonym

när kmr nästa? =)

2012-08-12 @ 10:58:16
Postat av: Evelina, ettdnovell

Hej på dig! Är du sugen på att inte bara skriva men också läsa en novell om 1D-killarna? I så fall får du mer än gärna titta dig in på min nystartade novell. Kram <3

2012-08-12 @ 12:01:42
URL: http://ettdnovell.blogg.se
Postat av: Angelica

Till fame: Asså hur fick fame sitt smeknamn som famewhore ? Det kan väl inte vara för att sutton hade trekant ?

2012-08-15 @ 17:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu