Ang. Claras novell...

TOm:
 
Kommer den här novellen bli skriven ? Bara undrar ★
 
Svar: Angående We All Want Love (Claras novell) så är det så att om det är flera som vill att den ska bli skriven, så kommer den bli skriven! Handlingen om den ser ni nedan. Så om ni vill att den ska bli skriven kommentera ert intresse.

Det är inte lätt att vara en utav medlemmarna i One Direction. Speciellt inte för Niall Horan. Han har nyligen kommit ut ur ett två års förhållande med ingen mindre än Miranda Cosgrove. Niall är hjärtekrossad, men som tur är har han sitt andra kompisgäng vid sin sida. Inga mindre än Louis Tomlinson, Demi Lovato och Selena Gomez. Men vad han inte vet är att Demi, hans bästa vän, har en hemlig crush på honom. Han vet heller inte att Selena skulle göra allt för att få Niall att bli kär i henne. Selena har precis gjort slut med Justin Bieber och tappar många av sina fans. För att bygga en ny fanbase vill hon nå Nialls och One Directions fans. Louis har bara otur att komma emellan det uppkommande kriget mellan två tjejer och Niall.

Hur långt kommer Selena gå för att få som hon vill? Kommer Niall låta sig luras? Kommer Demi någonsin få sin Niall?

 

Kommentarer
Postat av: miranda

haha jag är lite förvirrad, everything about you kommer väl att fortsätta ? :)
men ja, jag vill läsa om 'we all want love' :)

2012-08-05 @ 19:47:13
URL: http://ourdirection.devote.se
Postat av: Mandiish<3

Heeej! Jag har skaffat mig en egen Justin Drew Bieber novell.. Men har tyvärr inga läsare :( Det skulle betyda JÄTTE mycket om du gav mig ett länkbyte<3 Jag gör såklart detsamma.. :) Lämna en kommentar om du vill<3 kram<3

2012-08-06 @ 11:28:21
URL: http://justindbieberstoory.blogg.se
Postat av: Isabell

Vad heter den novellen? Kommer Everthing Baout you fortsätta?

2012-08-06 @ 15:17:20
Postat av: emma

jag vill :)))

2012-08-08 @ 00:30:25
URL: http://sjostromemma.blogg.se
Postat av: Isabell

när kommer nästa av Everything About you?

2012-08-09 @ 15:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu