Everything About You, Chapter 11 - What The Actual FUCK?

Allt jag visste nu, var att jag vände mig mot Harry, NEJ! You-know-who menar jag, att jag har starka känslor för två killar nu, att jag lekte med en utav dem medan jag älskade den andra. Jag antar att ni vet vem som är vem...
 
När blev mitt liv så extremt komplicerat...?
 
Åh, det var när Ghandi bestämde sig för att göra dig till Zayn Maliks syster.
 
Ett ord: ASDKJFHAKJGKAFJGHKLAFJDHLGADÖLGJÖLKGJALKSFGALKFJDLJFHJAL.

Faamia's perspektiv:
 
Dagen innan bröllopet var alltid den mest hektigaste. Många tror att det är själva bröllopet, men nej. För allting ska vara perfekt när man kommer och har "efterfest" (om man ens kan kalla det för det). Plus att kan ska ha på sig festkläder som man knappt kan röra sig i.
 
Låt oss säga att bröllopsveckor inte är mina favoriter... När jag gifter mig, ska det vara en enkel ceremoni, bom shackalack, klart.
 
Jag har redan planerat mitt bröllop.. Något är fel i mitt huvud idag. Fast mitt huvud är helt fucked up i vanliga fall också, så jaaa...
 
- Faamia! ropade pappa argt. Go get dressed now!
 
Jag suckade och försvann upp till mitt rum där mamma väntade.
 
Wow. Det enda jag kunde säga.... Min farmor skulle inte gilla denna sarin. Den var mörkt siris och hade ett ljust grönt blom mönster över hela. Själva "dräkten" var i två delar. En mini blus och en kjol.
 
Man kunde lätt säga att jag var ganska förälskad i den...
 
- Mom! utbrast jag. I love it!
- I knew you would, log mamma och drog in mig i en kram.
- Fame, can you toss the me... Oh, sorry for interrupting.
 
Vi drog ifrån och jag kollade irriterat på Harry som stod i dörröppningen. Irritationen släppte snabbt när jag såg hur hans ljust beiga t-shirt satt fastklistrad mot hans slimmade kropp. Hela han dröp av vatten, och jag antog att killarna hade haft ett vattenkrig på baksidan.
 
Det var en tradition inom vår familj, att alla ungdomar (killar dårå, eftersom kvinnorna inte får visa "the good stuff") hade vattenkrig dagen innan bröllopet. Som en sorts invigning för brudgummen Tacqueer.
 
Så därför kunde jag inte slita blicken ifrån Harrys mage som visade hans definerade magrutor.
 
Way to to Fame! Varför inte öppna munnen så börjar du dregla också?
 
Jag kanske borde göra det... Nej!
 
...
 
VARFÖR MÅSTE JAG TÄNKA SÅNA TANKAR?
 
Jävligt sexig...
 
Mammas och Harrys huvuden vändes mot mig. På mammas ett chockat uttryck och ett flinandes på Harrys.
 
Shiet, jag sa nog det där högt..
 
- Yes you did, muttrade mamma och försvann ut ur rummet medan hon mumlade något om "ungdomar nu för tiden".
- So, började han. You think I'm damn sexy?
- Pffsh! utbrast jag. I, th, no! But I suggest, you hop into the shower. You smell..
 
På vägen förbi mig och in till badrummet stötte han till mig och blötte ner min tröjärm.
 
- What was that good for?! utbrast jag.
 
Med ett flin stängde han dörren efter sig. Låset klickade till och jag la surt armarna i kors.
 
Fuck Harry.
 
Något du drömmer om att du gör varje natt..
 
Ew, ew, ew nej!
 
Jag torkade min svettiga panna med en tröjärm och kom genast ihåg att det var den blöta ärmen. Jag kollade försiktigt ner och såg sminkfläckar över den.
 
Mamma kommer dööööda mig.
 
Aja, det var roligt så länge det varade.
 
Kul att träffa er allihopa!
 
Går och gräver min grav nu. Kommer säkert få blåsor i händerna av grävandet. Jord kommer komma in i sprickorna så jag dör av infektion.
 
Men nej. Ingen bryr sig om lilla mig.
 
Förutom Harry Potter.. Han är alltid där för en. Precis som Nutella.
 
Åh, mina räddare i nöden.
 
Good ghandi...
 
Jag drog snabbt av mig sarin och satte på mig normala kläder. Som i mitt fall var en gammal jeanskjol, och en Marc Jacobs t-shirt.
 
När fick jag den...?
 
JAG ÄR INGET VANDRANDE USB-MINNE OKEJ? 
 
Jag ryckte på axlarna och drog på mig den snabbt. På fötterna satt krambjörn tofflor. Jag hade ingen aning om vems de var, men de låg vid min säng så det måste betyda att jag ska ha på mig dem.
 
FUCK YEA.
 
Jag skuttade till vardagsrummet på den här våningen och hoppade ner i Zayns knä. Min farbror stirrade ogillande på mig. Eftersom jag ej var gift, fick jag inte "hålla på" med killar enligt honom.
 
Men hallå?
 
Som om jag skulle hålla på med min egen bror...?
 
Heh heh heh heh...... heh.................. heh.
 
Morden i Midsommer spelades på tv:n, men jag kunde inte bry mig mindre. Mina tankar hade sitt eget liv, skyll inte på mig. Jag tänkte på you-know-who's gröna ögon, på hur hans kropp syntes så väl genom hans tröja.
 
My ghandi.. Det är som om han planerar mitt självmord.
 
- Faamia! ropade pappa från nedervåningen.
- Coming, svarade jag och gick långsamt nedför trappen och in i vardagsrummet där han och mamma satt.
 
Good ghandi, vad har jag gjort nu?!
 
- Please have a seat, sa pappa allvarligt.
 
Långsamt gick jag och satte mig i fotöljen framför dem.
 
- We wanted to discuss your future, började pappa.
- Future? frågade jag. Why?
- I know you have this modeling thing right now, but think twenty years from now. When you have wrinkles and suddenly you don't make the cut anymore. No fashionhouse want you anymore, what are you going to do then?
 
Jag stirrade häpet på min fader.
 
Ooooh heeeeeeell to the NO!
 
- Are you kidding? flämtade jag. I have millions of pounds in my savings account, I'll get by. But thanks for your concern.
- Faamia, sit.
 
Jag satte mig ner igen och jag knöt mina nävar. Som jag sagt bubblade ilska runt i generna i Malik familjen.
 
- What if you spend it all? började pappa. What if you don't have any money left when you're twenty? What'll you do then?
- How come you're only asking me this? fräste jag. What about Zayn?
- I'm sure he can handle himself.
- Oh, and I can't?
 
Han himlade med ögonen och kollade irriterat på mig.
 
- Just because I'm a girl I can't handle myself? röt jag. Thank you for trusting me.
- Fame..-
- No! I'm sick of you treating me like a child! utbrast jag och ställde mig snabbt upp.
- Then you should stop behaving like one! morrade han. Your mom's paying the rent for you apartment!
- Because I'm not eighteen yet!
- She will stop paying if you won't attend school soon! We've stepped aside for a while, just to see if you would get it but clearly, you don't! You have to attend university! You need a real education!
 
Jag skrattade ironiskt.
 
- Oh, and you have all the answers right?! I don't even get a say in this?
- It's time for you to grow up Fame! You can't stay a teen forever!
- It's none of your fucking buisness, okay?! I bet you two haven't talked about this!
 
Mamma kollade ledset på mig och sedan ned på sina händer.
 
- Becoming an adult, is a part of life! Realize it Faamia!
- I can't if you're forcing me! Realize that!
 
Vid det här laget hade vårt gräl spridit sig i hela huset och flera släktingar vittnade scenen i dörröpnningen. En av dem var Logan.
 
- Can you two please stop! fräste mamma plötsligt. Your sister and your daughter's getting married tomorrow, and I won't let you guys ruin it by fighting!
- Dad hides cookies in his bathrobe! utbrast jag och pekade argt på honom för att avleda all uppmärksamhet från mig.
 
 
- That's why there's crumbs everywhere in the bedroom?! röt mamma och vände sig mot pappa.
- Don't turn this against me! sa pappa argt. Logan, could you please come here?
- Of course uncle, log Logan och ställde sig bredvid mig.
 
Pappa liknade ett russin, inte ett skrynkligt, men ett lila russin. Jag hade den effekten på honom. Alltså effekten att göra honom arg.
 
Hehehehe he heh hehh....
 
- I want to ask you something Fame, började Logan.
- Anything Flogan, muttrade jag.
 
Han ställde sig framför mig och kollade in i mina ögon.
 
- Will you, Faamia Patricia Malik, take my hand in marriage?
 
My ghandi...
 
Fri, friade han...?!
 
WHAT THE FUCK.

Okej, det här kapitlet blev inte alls lika bra som jag hade hoppats men aja...
 
DET VÄNTADE NI ER INTE VA? VA? VA? VA? VA? VA?!
 
Ska lilla Fame gifta sig?! :O Whuuuuuuut?!?!?!?
 
Förlåt för att jag är hemsk på att uppdatera, beror på att jag är lat... x( men nu ska jag duscha! Kommentera gärnaaaa :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG!! Så himmla bra!! :D

2012-08-28 @ 23:14:39
Postat av: Anonym

NEJ DE FÅR INTE GIFTA SIG, HON MÅSTE GIFTA SIG MED HARRY HEHEHHEHE

2012-08-29 @ 13:18:46
Postat av: Hanna

JAG VILL HA MEERRRRRRRRR!!!!!!!!!!OMGASH, SLUTA ALDRIG SKRIVA KVINNA, LOVE U BEBO!<3

2012-08-29 @ 14:37:12
URL: http://freenovell.devote.se
Postat av: mickis.

O.
M.
G.

2012-08-29 @ 18:20:31
Postat av: Qrusmyntha

AWESOME! Meer kvinna!! Neej inte gifta sig med logan! Please Harry do something!

2012-08-29 @ 19:41:22
Postat av: Isabelle

Tjozz! Började läsa din blogg idag och den är verkligen bääääst! I love it seriöst!! Fortsätt skriva forever and Ever ja bara gör de du gör för det är gryyymt! Puzz o kram skumbanan ;P

2012-08-30 @ 20:59:34
Postat av: Nathalie

Bääästaaaa!!! :D

2012-08-30 @ 22:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu