ANSWERS ON THE NOT SÅ ORDINARY FRÅGESTUND

Okej, jag kommer ha för kul med att svara på dessa frågor...

1. Från Tilda: Sutton, hur smakar Nialls läppar?
 
Svar: Oh gosh... I can't explain it. Lovely, lol.
 
image
 
2. Från Nathalie,
 
Till Fame: Hur lyckas du alltid säga fel saker vid fel tillfälle? haha xD  Vad är det bästa och det sämsta med att vara Zayns lillasyster?
 
Svar: Well. If you name's Faamia Malik, you can succeed with the most. Well, the best about being his sister, is that I get the chance to do so much things. Like travelling across the world and similar. And the worst is, that he's so damn overprotective... -.- But I still love mah bruvhaa!
 
 
 
Till Sutton: Hur pinsamt var det när Harry ''avbröt'' dig och Niall den där gången du vet? ;) 
 
Svar: You have idea... I'm still after Styles' blood :)
 
 
Till Maddde (även om man kanske inte fick fråga dig, men men): VART FÅR DU ALLT IFRÅN KVINNA!?
 
Svar:
 
 
 
3. Från anonym: Till niall o sutton kan vi ha en trekant?
 
Svar:  haha! sure join in!
         
 
 
Niall!  And, anon, I don't do threesomes anymore. Sorry not sorry...
 
 
 
 
Från Hanna (somärbäst):
 
Till Fame: Varför är du så jävla rolig och lik Madde?
 
Svar: Ppff, I'm not that funny, *blushing*. I have no idea who this "Madde" girl is...?
 
 
Till Sutton: Tjena buddy! Du och jag är ganska lika, blonda och dumma i huvet som det ska va!
 
Svar: YEAH, THAT'S MY MOTTO. SLAP MA ELBOW.
 
 
 
Och sen till sist min älskade sistah: Du är helt jävla otrolig på att komma på klockrena kommentarer! Tänker du på mig och dig i DIN novell? :)))))
 
Svar: Som jag sagt, jag får allt ifrån
 
Sen ibland gör jag det också, vi är dock inte huvudinspirationen, men stora delar av det ;)
 
 
4. Från Angelica: Asså hur fick fame sitt smeknamn som famewhore ? Det kan väl inte vara för att sutton hade trekant ?
 
Svar: Well, no! Because I was ten times worse than she was... Not going into details, but let's just say I had a foursome once.. Never again!
 
 
 
Say your goodbye's people!
 
Fame: LATER LOSERZ.
 
 
Sutton: BYE. Oh, and don't shit on policecars. It'll get you arrested.
 
 
Niall: Bye ladies see you later! Sutton you look hot.
 
image
 
Sutton: Thanks Nialler... :')
 
image

Kommentarer
Postat av: amanda

kan man få gifta sig med din humor eller? JJGSDSGDB,JGSDLHGSI jag tyckte det va kul innan björn, men när jag såg "glöggen" så sprack det och jag satt forever alone i mitt rum nu på morgonen och garvade... högt... DU ÄGER

2012-08-17 @ 09:46:11
URL: http://odirectionernovell.blogg.se
Postat av: ' Angeliicaaa ♥

Vart finns alla rörliga bilder? ( asså hemsida)

Svar: Hittar dem flesta på Tumblr.com :)
Monday Grönvik

2012-08-17 @ 21:18:43
URL: http://slostickanz.blogg.se
Postat av: Nathalie

Ahahahah ''glöggen'' asså gud du är förjävla rolig!Älskart!

2012-08-17 @ 22:54:44
URL: http://allweneedisoned.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu