Arg....

Okej, jag har sagt detta och säger det en gång till.

Jag tolererar inte att man snor mina ideer och dessutom kopierar min handling rakt av! INTE okej. Jag spenderar mycket av min fritid att skriva åt er, hur skulle ni känna er om ni la ner mycket tid och så härmar någon ert arbete!

Om ni inte har egen fantasi, skriv inte noveller! Ingen uppskattar om man kopierar.

Tänk på det nästa gång.. Nu fick jag ingen lust att skriva.

PISS OFF ALLA SOM KOPIERAR, dessa är till er:

image
image
image
image
image
image
image
image

Kind of explains my feelings right now...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu