Ang. Engelska

Hej mina bästa läsare!

Har fått en kommentar om att jag ska skriva på svenska istället för engelska, något som jag är väldigt skeptisk till. Det känns mycket verkligare om jag skriver på english tkr jag... Undrar vad ni tyckte. Annars så kan jag översätta de svåra orden längst ner efter varje kapitel, eller sätta in en google translate. Men då får någon hjälpa mig eftersom jag inte vet hur man gör...

/M4DD!3

Kommer inget kapitel ikväll eftersom jag har prov imorgon och jag måste plugga. Just sayin' ;)
Här kmr världen sötaste bilder på Zayn och Baby Lux. Hon är världens sötaste bebis!!!


Kommentarer
Postat av: emma

engelska ska du skriva på! :)

2012-04-18 @ 18:17:19
Postat av: Anonym

jag har börjat på ny JB novell kika gärna in och säg vad du tycker om den :)

2012-04-21 @ 02:15:10
URL: http://mystoorie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu