Who Owns My Heart? Kapitel 13

När vi kom tillbaks till hotellet så sa vi hej då och han gick iväg.

Chasity's Perspektiv
Om 3 dagar åkte vi hem till Australien.
Tiden gick så fort. Det sämsta är att Justin ska stanna i Tyskland 5 dagar till bara för han en konsert.
Han frågade ifall jag ville följa med och vara med hans släkt. Såklart tackade jag ja och ska träffa honom om några minuter.
Jag satte på mig min blus och ett par jeans.
tittade mig en sista gång i spegeln innan jag gick.
Jag kom fram till en mur där vi skulle mötas det är massa barn bakom som sprang runt.
-Hej!
-Tjena! Är du redo? Frågar Justin med ett riktigt gulligt smile
-Såklart! Säger jag glatt.
6038050355_3fbb5ff36d_z_large
Barnen var så söta.
Jag och Justin spelade fotboll och kull. Det var så härligt att se deras léenden.
Jag började tänka på låten jag skrev.
Jag måste ta och prata med Justin. Det går inte att vänta på att han bara ska säga att han gillar Angel och att han bara tröstar sig med mig.
Men vågade jag? Hade jag verkligen det modet för att fråga honom om han gillade mig eller Angel? Jazmyn hans lillasyster kom fram till mig och satte en blomma i mitt hår.
- Tack, sa jag och log.
Hon hoppade upp i mitt knä och jag pratade lite med henne.
Angel's perspektiv:

- Hej Miss. Martinez! Det är Mark från Hollywood/Capitol Records!

Mitt hjärta slog dubbelvolter och jag höll tummarna.
- Hej!
- Jag ville bara meddela att jag har pratat med mina kollegor och de tycker att du är en underbart bra sångerska! Så vi undrade om du ville komma till studion och bli signerad?
- Herregud! Ja det vill jag! När kan jag komma?!
- Vi har ju en studio här i Tyskland eftersom en chef utav cheferna bor här, så du kan komma nu! Eichsteingatan 23.
- Jag kommer med en gång! sa jag och la på.

Jag skrek ett glädjejubel och bytte genast outfit till en beige tunika från Lanvin och accessoarer från Marc Jacobs.
Sen tog jag på mig mina vita gladiatorskor från Tiamo. Sen tog jag min svarta kuvertväska och gick ut genom hotelldörren. Jag rusade ned till lobbyn och när jag gick ut ur hotellet möttes jag av en hjord paparazzis.
Jag log för mig själv och ropade in en taxi.

Taxin stannade utanför en stor byggnad. 



Jag gick in och kom in i en stor och fin reception. Jag gick fram till receptionisten. Hon kollade upp.
- Namn?
- Angel Martinez, sa jag och log sött.
- Mark Andrews väntar på dig i studio femton, sa hon och visade var den låg.
- Tack, sa jag och gick.
Jag kollade på skylten utanför studio femton och knackade på. Handtaget vreds ned och Mark kollade på mig med ett leénde.
- Angel! Kom in!
Jag gick in och hände min kuvertväska på en utav krokarna. Mark gick en bit bort så jag följde efter honom.
- Det här är James, Henry, Jonathan och Michael, sa han och pekade på fyra killar som satt runt mixerbordet.
- Hej, sa jag och log.
- Har du musiken som jag bad dig om? frågade Mark och jag hämtade cd:n som låg i min väska.
Jag räckte honom den och han spelade upp musiken bara.
- Du kan gå in i studion och sätta på dig hörlurarna.
Jag gjorde som han sa och jag hörde hur musiken strömmade i öronen.
Jag började sjunga med.

I wouldn't wanna be anybody else, hey
You made me insecure, to me I wasn't good enough
But who are you to judge
When you're a diamond in the rough

I'm sure you got some things
You'd like to change about yourself
But when it comes to me
I wouldn't want to be anybody else

I'm no beauty queen, I'm just beautiful me
You got every right to a beautiful life, come on

Who says, who says you're not perfect
Who says you're not worth it
Who says you're the only one that's hurting
Trust me that's the price of beauty
Who says you're not pretty
Who says you're not beautiful, who says?

It's such a funny thing
How nothing's funny when it's you
You tell 'em what you mean
But they keep whitin' out the the truth

It's like the work of art
That never get to see the light
Keep you beneath the stars
Won't let you touch the sky

I'm no beauty queen, I'm just beautiful me
You got every right to a beautiful life, come on

Who says, who says you're not perfect
Who says you're not worth it
Who says you're the only one that's hurting
Trust me that's the price of beauty
Who says you're not pretty
Who says you're not beautiful, who says?

Who says you're not star potential
Who says you're not presidential
Who says you can't be in movies
Listen to me, listen to me

Who says you don't pass the test
Who says you can't be the best
Who said, who said?
Would you tell me who said that, yeah
Who said

Who says, who says you're not perfect
Who says you're not worth it
Who says you're the only one that's hurting
Trust me that's the price of beauty
Who says you're not pretty
Who says you're not beautiful, who says?

Who says you're not perfect
Who says you're not worth it
Who says you're the only one that's hurting
Trust me that's the price of beauty
Who says you're not pretty
Who says you're not beautiful, who says?


De fem männen kollade imponerat på mig och klappade händerna. Vi spelade in bakgrunds sången och sånt och efter ungefär en timme fick jag höra det färdiga resultatet.
Jag log för mig själv.
Chasity's perspektiv:

Vi hade sagt hejdå till Justins släkt och var på väg tillbaka till hotellet när jag fick syn på en tidningsframsida.
Jag flämtade och Justin kollade över min axel.
- Det där är inte sant, sa han i mitt öra.
- Justin, avbröt jag honom. Varför är du med mig när du borde vara med Angel?
- Hon var upptagen...
- Men du är tvungen att playa mig eftersom du inte kan ha en flickvän?! Du fick mitt ansikte i tidningen! Nu kommer alla hata mig! Det var det jag inte ville! Därför tog jag avstånd från dig! Men du var ju bara en utav alla idioter här på jorden. Jag kan inte fatta att jag valde dig framför min bästa vän Angel! sa jag och sprang iväg till hotellet.

Kommentarer
Postat av: Olivia Beadles.<3

Jag är sjukt förbannad på Angel för att hon tog Chasity's låt.



Meer <3

2011-09-10 @ 19:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu