Who Owns My Heart? Kapitel 12

Justin's perspektiv
Jag tror jag är kär i två tjejer samtidigt. Angel vågar stå för sina åsikter och vet vad hon vill. Medans Chasity vågar om hon bara lär känna människorna. Hon trivs i skuggan men ändå så otroligt söt!
Jag vet att Angel gillar mig men hur är det med Chasity. Hon är väldigt svår fångad eller spelar hon bara?
Jag hoppas båda mår bra för den delen. Vill gå och hälsa på de men det kanske inte är en så bra ide.

Angel's Perspektiv
Jag tänker på honom hela tiden.
Han är mitt allt.
Jag kommer aldrig glömma den kyssen. Aldrig.
Jag har inte pratat med Chasity.
Ska jag ringa henne eller ska jag ringa Justin?
Jag tar fram mobilen och slår Justins nummer. Jag ber att han inte svarar men det gör han.
- Hej Shawty!
- Hej Justin.
- Vad det något speciellt?
- Nej, men jag måste gå nu hej då!
Ja la på fort. Varför gjorde han mig nervös?! Ingen kille hade en sån makt över mig. Han gjorde mig knäsvag och det kändes som om jag hade stora elefanter i magen varje gång jag såg honom. Hans leénde var det värsta! Jag ville bara hoppa upp i hans famn och skrika ut till världen att han var min!
Chasity satt ute på balkongen och spelade på en fin låt med sin gitarr.
I dont know
why I don't trust
I go crazy when you hang with her
I need a straight jacket for my mouth 
Can't let J-E-A-L-O-U-S feelings keep coming out

Might as well wrap him up in a bow
all im doing is making him wanna go
I need you to help me through my doubts
Cause J-E-A-L-O-U-S feelings don't brake us down

(CHORUS)
I don't wanna be Na-Naggin
dont wanna be Drag-Dragging you down
dont wanna be Puh-Pushin
Look what I'm doin now
So I'm that girl 
I'm that jealous girl
J-E-A-L-O-U-S boy I don't know how you got me actin' like this

How do I stop all these thoughts yea
That maybe our love aint strong enough yea
I need to get a grip on myself
Before I push you right into the arms of someone someone else 

So I'm wrappin him up in a bow
All I do is make u wanna go
Oh Ohh

I need you to help me through my doubts
Coz my J-E-A-L-O-U-S feelings don't bring us down

I don't wanna be Nag-Naggin
don't wanna be Dragg-Dragging you down
don't wanna be Puh-Pushin
Look what I'm doin now
So I'm that girl 
I'm that jealous girl
J-E-A-L-O-U-S boy I don't know how you got me actin' like this

I don't wanna be nag-naggin 
Don't wanna wanna be drag-draggin you down

Cause I'm that girl
I'm that jealous girl
J-E-A-L-O-U-S
Boyy i dont know how you got me actin like this

(CHORUS)
(yeaah noo) I dont wanna be Nag-Naggin
Dont wanna be Dragg-Dragging u down
Dont wanna be Pull-Pushin
Look what im doin now
so im that girl 
I'm that jealous girl
J-E-A-L-O-U-S boy I don't know how you got me actin' like this

I dont wanna be Nag-Naggin
dont wanna be Dragg-Dragging u down
dont wanna be Pull-Pushin
Look what im doin now
so im the girl 
im the jealous girl
J-E-A-L-O-U-S boy i dont no how u got me actin' like this

Ohhhhh!
(boy i dont know how u got me actin like this)
Yeeeaaaa!
(boy i dont know how u got me actin like this)
Ohhhh!
(Boy i dont know how u got me actin like this)

J-E-A-L-O-U-S 
Boy I don't know how you got me actin like this.

Låten var så känslosam och fin. Jag tog djupa andetag och ville bara skrika. Hur många gånger har jag sagt åt henne att han är min?! Ändå går hon och kärar ned sig i MIN kille! Don't get me wrong! Jag älskar Chasity, men jag är inte van att hon håller på så här! Jag bytte om till träningskläder och gick ned till gymmet.
Chasity's perspektiv:

Hey, wanna meet? JB

Mitt hjärta gjorde nästan gymnastik när jag fick sms:et. Justin ville träffa mig!
Jag knappade fort in ett när?
Meet me in the lobby in 5, J

Jag flög upp och bytte om till ett vit-röd randigt linne, ett par mörka jeans, mina vita converse och drog på mig min lila mössa över huvudet. Jag tog på några accessoarer och rusade ned till lobbyn. Justin stod lutad mot en pelare och höll på med något på mobilen.
- Bu, sa jag i hans öra.
Han vände sig om och kramade mig hårt. Det var inte en "glad-att-se-dig-kram" det var en "jag-har-saknat-sig-kram".
Vi gick ut ur lobbyn och han tog mig till en park. Han flätade ihop våra fingrar och jag log lite för mig själv.
Det blixtrade lite här och var, så jag satte på mig mina svarta Ray-Bans och han gjorde detsamma.
Vi pratade och skåskrattade hela tiden.
Tumblr_lpoq7hmelv1r00if7o1_500_large
När vi kom tillbaks till hotellet så sa vi hej då och han gick iväg.

Sorry för tråkigt och händelselöst kapitel, men berättelser behöver såna här för att kunna komma framåt :)
Clara har skrivit början sen har jag fortsatt. KOMMENTERA & ENJOY! <3

Kommentarer
Postat av: Olivia Bieber <3

Meer <3 Stör mejj på Angel, inte en äkta vän enligt mejj. <3

2011-09-07 @ 16:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu