Who Owns My Heart? Kapitel 31

Jag måste förbereda middagen nu, sa hon och reste på sig och gick ned till köket.
Jag fortsatte spela lite på mitt piano tills jag hörde när det plingade på dörren nere i hallen. Jag hörde hur mammas glada röst sa hallå. Men mer hörde jag inte, jag fortsatte spela piano. En melodi av Bethoven tills jag blev avbruten av ett harkel.

Jag vände mig om och flämtade till.

- Justin...



Chasity's perspektiv:

- Justin? Vad gör du här? frågade jag långsamt.

Istället för ett svar så landade hans läppar på mina. Jag svarade chockat och hans händer la sig i min svank.
Jag var så chockad! Var inte han ihop med Angel?
Jag drog sakta ifrån men han höll kvar sina händer i mitt ryggslut.

- Jag älskar dig, sa han lågt.
- Justin? Du är ju ihop med Angel! Du är kär i henne! utbrast jag.
- Nej jag är inte kär i henne, jag är inte kär i dig heller för den delen. Jag älskar dig, sa han och log lite.

Mitt hjärta gjorde en trippelvolt (och några kullerbyttor) och jag andades ojämnt. Jag hade inte fjärilar i min mage, snarare stora mammutar. Jag tappade hakan och kollade på honom.

- Jag älskar dig med, sa jag lågt.

Men jag ljög inte. Det kom direkt från hjärtat. Jag älskade verkligen honom... Han log och kramade mig hårt. Jag la mina armar om hans hals.
Jag doftade hans ljuvliga lukt och blundade. Jag ville stanna så här förevigt men han släppte mig.

- Så vad fick dig att ändra dig? frågade jag försiktigt.
- Ryan sa att jag skulle lyssna på mitt hjärta, och jag har bara känt mig riktigt lycklig om jag är med dig, sa han och log.
- Men ditt huvud sa Angel, eller hur...?

Han suckade.

- Jag tycker att följa hjärtat är bättre än min hjärna, flinade han.

Jag ville säga bra val, men höll munnen tyst och läpparna klistrade mot Justins.

- Just det! Vi ska på Grammy's ikväll! Planet åker om en timme, sa han och log.
- Va?! Justin! utbrast jag förskräckt. Angel ska vara där! Hon har pratat om det den senaste veckan! Hon kommer hata mig, jag kan inte träffa henne ikväll!
- Chassie, lugn! Jag har redan berättat för henne. Hon var min flikvän, hon är nog den första som får veta, sa han och flinade.
- Har du berättat...? frågade jag chockat.
- Ja, men packa dina saker! Vi måste åka, sa han.

Vi rusade upp till mitt rum och jag slängde ned kläder, necessär och liknande i min Elle-väska och stängde den. Justin log mot mig och jag gick till baksidan där mamma och pappa satt med Angel's föräldrar.

- Hej, jag åker till Los Angeles! sa jag fort.
- Ursäkta?! sa mamma högt.
- Jaa, det är Grammy awards och jag skulle följa med Justin, sa jag. Du har aldrig brytt dig när jag har åkt någonstans, varför skulle du göra det nu?
- Okej då. Ha så kul, och snälla var försiktig! sa hon och log osäkert.
- Jag lovar! Ses i övermorgon och tack föresten, sa jag och kramade henne och pappa.

Sen tog Justin min väska och la in den i bakluckan på hans Range Rover och körde iväg. Allting kändes som en saga. Som om jag skulle vakna upp och vara tillbaka i skolan och han aldrig skulle ha valt mig.

*

Vi var på flygplatsen och paparazzi's svärmade över oss som en svärm jobbiga flugor! Han tog min hand i hans.

5755806146_f223c208f3_z_large

Jag hade saknat hans varma och lena hand i min hand. Han var äntligen min... Min bara min, min Justin.
Vi boardade planet och vi satte oss ned. Jag drog på mig min mössa över ögonen och somnade.

*

- Vakna... hördes Justins röst. Vi ska snart landa.

Jag drog upp mössan och öppnade försiktigt ögonen. Justins läppar mötte mina och jag log, jag tror han märkte det. Awkward...

- Har jag sovit hela resan? frågade jag.
- Mm, sa han och log mot mig.
- Wow, mumlade jag.

Jag var tydligen trött? Planet landade och vi gick av. Vi möttes, som vanligt, av paparazzi's som skrek saker som "Vad hände med Angel?" och liknande. Justin log bara och tog min hand. Kenny gick bakom oss och vi hämtade våra väskor.
Justin är ju en gentleman så han tog min väska också. Vi åkte till hotellet och flera stylister kom in i vårt hotellrum. Just det, vårt.

Mitt och Justins.


Va tycks? Lite kort, men jag är trött! :(
Kommentera det bästa ni kan nu!! :D
/Madde

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har nt skrivit om angel på två kapitel kan nt chaisty bli den lite elaka ngn gång känns som angel ärtypjättedum hela tin och att ha nt förkännar henne eller nåt,

2011-10-20 @ 00:34:06
Postat av: OliviaBieber <3

Mer. ♥

Du över som inte har nått namn xD: Jag håller inte med, Chasity får gärna bli lite tuffare men inte...elak?

2011-10-20 @ 17:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu