Who Owns My Heart? Kapitel 8

"Nej, jag skulle försöka hitta Angel. Är hon med dig?" frågade jag.

Hon kollade över båda axlarna och på sina sidor.

"Nej" konstaterade hon.
"Vet du var hon är?"
"Justin! Jag har letat efter dig!" hördes Angels röst bakom mig.

Jag log kramade henne ömt. Hon kollade upp i mina ögon och log ett litet leénde.

"Jag går nu" sa Chasity tyst och gick iväg till hissarna.


Chasity's perspektiv:

Gillade inte Justin mig? Var det inte mig han bjöd upp på scen för att vara hans OLLG eller var det nu heter.
För en sekund kände jag mig... stolt, stolt att världens mest kända kille var ute efter mig.
Men så var det, de gillade mig tills de såg Angel.

Får inte ha så snygga kompisar i nästa liv! Tänkte jag när jag gick ute på Tysklands gator.

Jag stannade bredvid en liten kiosk och köpte en liten milkshake och en Elle tidning. Jag skulle precis gå när någon gick in i mig.

- Va fan! röt jag.

Personen hade gjort så hela milkshaken hade spillts ut på min nya Pucci tröja. Jag kollade upp på personen med ilskna ögon men de mjuknade snabbt. Det var Justin!

- Vad gör du här? mumlade jag generat.
- Jag har ingen bra förklaring till det, sa han.

Jag lyfte på ena ögonbrynet.

- Ingen förklaring! Det var den sämsta förklaringen jag har hört! sa jag men hörde hur fel det lät.

Justin skrattade lite.



Justin's perspektiv:

Jag skrattade lite hur det lät. Hon skrattade till och gömde ansiktet i sina händer. Hennes klingande skratt fyllde hela mitt huvud och glädjen bubblade upp inom mig.



Hon lugnade ned sig och satte på ett pokerface. Hon var så söt! Önskar att hon var min...

Angel's perspektiv:

Jag såg Justin och Chasity från den stora hotell balkongen. Jag kände ett sting av avundsjuka. Han var ju på väg att bli min, så jag släppte jag honom. Sen så helt plötsligt så letade han efter mig! Sen sa han att han behövde gå till en intervju! Jag förstår mig inte på den jävla killen!!!

Alltså jag får damp! Jag gick in på hotell rummet och stängde balkong dörrarna. Jag smög in i vårt sovrum och tog försiktigt upp hennes mobil.

Det är fel att rota, men jag måste få veta! Jag fick syn på ett litet lila häfte som det stod Chasity's initialer på.
CW
Jag öppnade den och såg till min förvåning att det var ungefär tjugofem sångtexter som var riktigt bra! Jag såg en låt som hette Beautiful Me. Jag fastnade för texten. Hon skulle väl inte göra något ifall jag "lånade" den?

Hon ska få för att hon tog MIN kille!

Chasity's perspektiv:

Jag och Justin tog en fika tillsammans och hade väldigt kul tillsammans! Han var så lättsam att prata med och förstod mig precis. Jag skulle nog kunna se honom som en nära vän, kanske till och med bästa vän. Men INTE mer än det!

Jag var tillbaks till hotellet och vi bestämde oss för att gå och bada på en strand. Jag bytte om till bikini, ett par vita shorts över och en virkad tröja. Jag packade min väska med handduk, solkräm, solglasögon, iPad ifall det skulle bli tråkigt osv.

- Angel, hänger du med mig och Justin till stranden? frågade jag.

Hon satt i soffan iklädd ett par mjukisbyxor och en slapp oversize tröja från H&M som hon skulle skämmas för om hon hade den på stan.

- Nej, jag stannar hellre här och kollar på tv, mumlade hon en liten aning surt.

Angel var som en öppen bok, man kunde läsa av henne väldigt lätt. Jag däremot, var en igenstängd bok.

- Okej, sa jag en aning förvånat.

Jag gick ut i korridoren och såg Justin i ett par badbyxor, en grön t-shirt och handduken slängd över axeln. Han bet sig i läppen när han såg mig och hans blick naglade sig fast på min kropp.

- Kom nu Bieber! sa jag och tog tag i hans hand och drog honom till hissarna.

Vi kom ut till lobbyn och några tjejer filmade, jag gömde ansiktet så mycket jag kunde. Jag ville inte bli ett hat-objekt.
Han drog mig till hans bil och han körde iväg. Vi pratade glatt hela resan. När vi kom fram parkerade Justin bilen och vi gick till stranden. Vi möttes av några paparazzi blixtar men det dog ut.

Vid ett tillfälle blev det så varmt att han tog av sig sin tröja. Jag möttes av ett six-pack och gjorde mitt bästa för att slita blicken ifrån hans vältränade mage. Jag satte på mig mina ray-bans och han tog tag i min hand och la den på min axel eftersom jag gick lite bakom honom.
Det pirrade i hela handen och armen kändes det som att den domnade bort.

Tumblr_llxexgyokk1qitlw5o1_500_large

Hans beröring gjorde mig svag... Schh! Säg inte det till honom!

Jag hade precis lagt mig och sola när jag kände ett par blöta händer på min mage. Jag skrek till och han lyfte mig över axeln.

- Släpp ner mig! skrattade jag.
- Okej, sa han och släppte mig.

Jag kände hur det ljumma vattnet omringade min kropp och jag tog fart upp till ytan.

- Hey! Inte snällt! sa jag och putade med läppen.

Han skrattade och stänkte mer vatten på mig. Tillslut blev det ett vattenkrig. Men jag vann eftersom jag fällde krokben på Justin så han ramlade i. Men till min otur drog han med mig ned.
Vi kom upp till ytan och då hände det jag kommer komma ihåg i HELA mitt liv!




Jag vet! Det är liiite efter nio! Men eftersom skolan har börjat och jag (Madde) går i sjuan så är schemat tight!
Jag har träningar nu i två veckor på måndagar, onsdagar och torsdagar. Så de flesta dagar slutar jag halv fyra förutom på tisdagar & fredagar. Idag fick vi typ tre läxor, två av dem är tills imorgon! Så livet leker inte så mycket just nu, men aja! Nog om mitt liv :) KOMMENTERA!

+ Clara RING MIG JAG HAR IDÉER TILL NOVELLEN!!! :D

MOHAHA, I'M EVIL

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Skit bra :D skriv mera snälla :D <3<3

2011-08-31 @ 07:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu