Who Owns My Heart? Kapitel 4

Jag slutade spela och kollade upp på den stjärnfyllda natten. Efter ett tag slumrade jag till så jag gick in och la mig.


 

 

 

Angel's Perspektiv

-Angel vakna! Vi ska gå till salongen idag. Sa Chasity
-Va? Svara jag lite vimsigt.
-Du måste gå upp nu! Vi ska på konserten idag!

Jag vakna med ett ryck och satte mig upp! Jag blev alldeles pirrig inom mig!
Tänk att jag och min bästa kompis ska få gå på en Justin Bieber konstert bara vi 2!

Chasity var redan påklädd men hon hade inget smink eftersom att vi skulle till den där salongen och fixa det.
Vi skulle inte ha några fest kläder på konsterten, men utseendet måste ju alltid vara på topp.
Chasity hade på sig en klänning med cowboyboots.
Jag bestämde mig för att sätta på mig en blå t-shirt och jeans.



När vi var vid salongen så fick vi gå in och sätta oss på varsin stol.
De började med sminket.
Sen tog de håret. Det var jätte skönt att inte behöva stressa med allting sen utan att man visste om det var snyggt eller inte.

Tillslut blev vi klara.
Min makeup blev jätte snygg! Den var lite silvrig och och läpparna var lite ljusare.
Frisyren var lite lockig med lite volym.

Tumblr_lq0u8j3rmi1qmm268o1_1280_large

Chasity's Perspektiv

Jag och Angel är på en salong, där de fixar oss inför ikväll.
Angel blev klar först.
Hon var jätte vacker. Alla kommer lägga märke till henne, precis som hon vill!
Jag fick en mer naturlig look och håret blev vågit.
Själv tyckte jag att det blev väldigt fint. Inte så mycket smink utan bara smälta in.
Tumblr_lpsbx5zrdk1qdqnp1o1_500_large

När vi åkte hem i bilen så kunde inte Angel hålla sig längre!

-Varför tittade Justin på dig men inte mig!? Har du träffat honom utan att jag vet? Frågade hon.
-Nej! Det skulle jag aldrig göra! Du är min bästa vän Angel...
-Okej! Förlåt! Det var inte meningen. Jag lovar att stötta dig ifall något finns mellan er två. Sa hon lite besviket.
-Angel...! Det kommer aldrig finnas något mellan mig och Justin det vet du! Sa jag tröstande.
-Mmm

*

Justin's perpektiv:
jag satt i bilen påväg till general repitionen. För att inte dra uppmärksamhet tog jag en liten bil. En väldigt liten Golf.
Även fast jag hade på mig massa lager med kläder så var det tjejer som sprang efter bilen. Det blev bara fler och fler.
När jag var framme så fick vakterna blockera så att ingen skulle dra i mig.
Jag letade med min blick efter något jag inte skulle finnas här. Det jag sökte fanns inte där, precis som jag trott.
Jag drog en djup suck och lät Kenny, min livvakt, dra in mig.  

*

Hela repet gick väldigt bra. Jag sjöng och dansade med mina bakgrundsdansare.
Jag fick göra Jerk och Douige. Bryan filmade mig och han skulle lägga upp det på Youtube.
Bryan (Brorsan) fick också dansa lite och ta lite uppmärksamhet.
Som min extrabror så är ju det inte en omöjlighet.
Min morbror och kusin var också med. Min morbror Klaus var gammal koreograf som hade gått i pension.
 Klaus tog över lite, som min nuvarande koreograf Shawn, inte uppskattade.

- Kan jag få sköta mitt jobb nu Mr. Robins? frågade Shawn i en liten små irriterad ton.
- Javisst, ehh... Mr. ?
- Kalla mig Shawn!
- Okej.

Man märkte att de inte kom överens till 100%.
När vi var klara med repitionen så satte vi oss i bilen tillbaka till hotellet

När vi klev ut ur bilen såg jag att dörranrna öppnade sig till hotellet. Ut klev Angel och Chasity





Kommentarer
Postat av: sofiastrand

verkar som att detta kommer bli en skitbra novell :)

2011-08-19 @ 02:13:12
URL: http://sofiastrand.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu