Who Owns My Heart, Kapitel 3

När vi kom fram till hotellet så sprang jag och Angel till rummet!
Vi hade ett eget rum.
När vi klev in så var det super fint!
Det var rosa gardiner, En stor vit platt tv och en rund stor dubbelsäng.
Vi ville dela för det var mycket roligare då.


Justin's perspektiv:


Vi hade äntligen kommit fram till Tyskland! Vi satt i den stora bilen påväg till hotellet. Tyskland var väldigt vackert med all grönska och natur!

- Hur är Chasity i skolan? frågade jag Brian.
- Väldigt tyst, blyg, väldigt atletisk och är en hejare på att dansa! Hon är väl inte den tjejen som vill ha uppmärksamhet precis, sa han. Varför undrar du?
- Bara undra, ljög jag.

Jag ville veta så mycket som möjligt om Chasity.

- Du tycker om henne eller hur! flinade han.
- Pff, nej!
- Du behöver inte ljuga käre Bieber. Jag hade en enorm crush på Angel när hon började. Sen såg jag hennes kompis Chasity och blev förälskad. Men hon är inte kill intresserad. Så släppte jag henne och blev ihop med min nuvarande flickvän Leah, berättade han.
- Har de någon pojkvän? frågade jag.
- Inte vad jag vet.

Jag jublade inombords men det ersattes genast av oro. Tänk om hon inte ens ville ge mig en chans? Jag suckade och gick in på twitter och sökte på Chasity Williams. Hennes senaste tweet kom upp.



Mitt hjärta slog en volt och jag följde henne. Jag gick in på AngelMartinezz och följde henne också.

Chasity's perspektiv:

Vi hade precis packat upp allt i den stora garderoben och jag bytte kläder till en oversize tröja och ett par jeansshorts. Angel bytte till ett ljusblått linne och ett par vita shorts med ett par blommiga ballerinor.

- Kan vi inte gå ut!? frågade Angel och kollade ut över Berlin.
- Jo, kom så går vi, sa jag.

Vi gick armkrok ut ur hotell rummet och ut i Berlin. Angel skickade sms om att vi gick ut. De svarade snabbt och skrev: "Var tillbaka om två timmar"
Angel hade suckade när hon fick sms:et.

- Två timmar?! Hur ska man kunna shoppa på TVÅ timmar?! hade hon sagt.

Jag flinade bara och hon drog med mig till en accessoar affär. Vi hade allmänt kul och provade olika glasögon.

- Här prova dem här! skrattade Angel och räckte mig ett par rosa blommiga.
- Jag är ju snyggast i världen, skämtade jag och gjorde en pose.
- Den åker upp på twitter! sa Angel och flinade. Klart!



Bilden på Chasity.

Vi fortsatte gå runt i affärer och jag fick dra ut Angel från Gucci eftersom vi skulle gå hem. När vi kom fram till hotellet så var det folkmassor utanför. Massor av fotografer och skrikande tjejer.

- Vad händer?! frågade jag oroligt.

Angel kollade chockat framför sig.

- Tänk om någon spelade in mitt uppträdande och la upp det på youtube och sen fick det typ miljoner visningar och nu är jag känd! sa Ange drömmande.
- Dröm på du, sa jag ironiskt.

Jag kollade på en svart bil som rullade inpå gatan. Ut klev Justin Bieber! Han mötte min blick och fick ett chockat uttryck.

- WHAT! DET DÄR ÄR JUSTIN BIEBER SOM KOLLAR PÅ DIG! skrek Angel åt mig.

Många ansikten vändes hit och jag gömde ansiktet i mina händer, jag rodnade av all uppmärksamhet. Angel däremot njöt av den. Justin försökte komma till oss men drog med i strömmen på väg in i hotellet.
Kamera blixtarna var överallt. Någon enstaka hamnade på mig och Angel. Fansen skrek så mina öron nästan ramlade av. Tillslut tog jag tag i Angels arm och trängde oss igenom folkmassan och in i hotellet.
Justin och hans "crew" stod vid receptionen. Han såg oss komma in och hans blick var fast naglad på mig. Jag mötte hans blick och blev röd om kinderna. Han bet sig i läppen och tänkte gå fram till oss.
Men precis då så steg vi in i hissen och jag trycke snabbt på 7:an.
Dörrarna stängdes och jag andades ut, lättat.

- Vad är det med dig idag?! sa Angel.
 - Inget bara... trött, sa jag.

Jag tackade Gud att hon inte såg att Justin verkligen glodde på mig. Hon skulle hata mig för evigt!
Dörrarna öppnades och vi gick till vårt rum och låste upp dörren. Vi gick in och Angel fick ett sms från sin mamma.

"Ikväll ska vi äta middag på fem stjärnig resturang, klä er fint och vänta nere i lobbyn klockan 7, puss"
"Okej, pusspuss"
svarade Angel.

- Typiskt! Nu har jag inget att ha på mig, jag såg verkligen världens finaste klänning på Gucci och du drog mig ut ur affären! klagade Angel.

Jag suckade. Jobbig? Som fan! Men hon är min bästis genom allt!

*

En timme senare så stod vi klara i lobbyn. Vi var sist ner för våra föräldrar stod klara i lobbyn redan. Jag gick ganska ostabilt i mina höga vita sky höga klackskor medans Angel gick som om hon gick i ett par sneakers!

- Vad fina ni är tjejer! sa min mamma.


<--Angel & Chasity-->

Vi började gå till resturangen som var runt hörnet bara. Det var verkligen en fin resturang! Det såg man på långa vägar!

- Efternamn? frågade en kypare.
- Martinez, sa Angels pappa.
- Kom med mig, sa han och ledde oss till ett bord. 

Vi satte oss ned och han gav oss menyer.

*

- Pappa! Kan inte jag och Chasity gå från bordet? frågade Angel.
- Visst, var hemma till två. Ni ska ju på den där konserten imorgon, sa han.
- Tyvärr, mumlade jag.

Mr. Martinez gjorde high five med mig och Angel suckade högt. Hon drog mig ur stolen och vi gick runt på gatorna i Berlin. Alla affärer hade stängt så vi gick runt lite bara. Vi bestämde oss för att gå tillbaka till hotellet.

- Kan vi inte gå till spelrummet?! Det finns säkert snygga killar där, sa Angel och log drömmande.
- Nej, jag tror jag går och lägger mig, sa jag.
- Okej, då går jag själv dit! stönade hon och gick iväg mot spelrummet.

Jag åkte upp till hotellrummet och bytte om till hotpants och en oversize tröja som det stod "Radiate Swag" på.
Jag tog fram min gitarr och sångblock. Gick ut på den gigantiska balkongen och fortsatte på låten jag kom på häromdagen.

Jag sjöng igenom den först.

Turn my back to the door
Feel so much better now
Don't even try anymore
Nothin' left to lose

Theres the voice that's in the air
Sayin' don't look back no where
Theres a voice that's always there

And I'll never be quite the same as I was before this,
Part of you still remains,
Though it's out of focus

Your just somewhere that I've been
And I won't go back again
Your just somewhere that I've been

Jag drog ett djupt andetag och fortsatte komma på idéer.

I'm breathin' in, breathin' out
Ain't that what its all about?
Livin' life crazy loud
Like I have the right to
No more words in my mouth
Nothin' left to figure out
But I don't think I'll ever break through
The ghost of you

And I'll never be like I was the day I met you
Too naive? Yes, I was
Boy, that's why I let you in

Wear your memory like a stain
Can't erase or numb the pain
Here to stay with me forever

I'm breathin' in, breathin' out
Ain't that what its all about?
Livin' life crazy loud
Like I have the right to
No more words in my mouth
Nothin' left to figure out
But I don't think I'll ever break through
The ghost of you

Sen fick jag hjärnsläpp och jag kom inte på mer. Jag tog upp en utav mina gamla låtar som jag skrivit. Jag hade döpt den till "Too little too late"

Come with me, stay the night
You say the words but boy it don't feel right
What do you expect me to say?
(You know it's just too little too late)

You take my hand, and you say you've changed
But boy you know you're beggin' don't fool me
Because to you it's just a game
(You know it's just too little too late)

So let me on down
Cause time has made me strong
I'm starting to move on
I'm gonna say this now
Your chance has come and gone
And you know

It's just too little too late
A little too wrong
And I can't wait
Boy you know all the right things to say
(You know it's just too little too late)

You say you dream of my face
But you don't like me
You just like the chase
To be real, it doesn't matter anyway
(You know it's just too little too late)

It's just too little too late

I was young and in love
I gave you everything but it wasn't enough
And now you wanna communicate
(You know it's just too little too late)

Go find someone else
In lettin' you go, I'm lovin' myself
You gotta problem
But don't come askin' me for help
Cause ya know


It's just too little too late
A little too wrong
And I can't wait
Boy you know all the right things to say
(You know it's just too little too late)

You say you dream of my face
But you don't like me
You just like the chase
To be real, it doesn't matter anyway
(You know it's just too little too late)

I can love with all of my heart baby
I know I have so much to give
(I have so much to give)
With a player like you, I don't have a prayer
That's the way to live, yeah oh

It's just too little too late
Yeah

It's just too little too late
A little too wrong
And I can't wait
Boy you know all the right things to say
(You know it's just too little too late)

You say you dream of my face
But you don't like me
You just like the chase
To be real, it doesn't matter anyway
(You know it's just too little too late)
(You know it's just too little too late)

I can't wait
It's just too little too late
A little too wrong
And I can't wait
Boy you know all the right things to say
(You know it's just too little too late)

You say you dream of my face
But you don't like me
You just like the chase

Jag slutade spela och kollade upp på den stjärnfyllda natten. Efter ett tag slumrade jag till så jag gick in och la mig.




Kapitel 3 av Who Owns My Heart! Hoppas ni gillar det! Kommentera vad ni tycker! :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Gör Del 4 Nuuuu ! ! ! Jätte Bra!!!

2011-08-17 @ 19:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu