Who Owns My Heart? Kapitel 2

- Chassi! ropade mamma.
- Ja!
- Vi åker till Tyskland imorgon, du måste packa!
- Okej, mumlade jag och drog fram min stora Elle resväska.

Jag drog en djup suck och började packa.


Justin's perspektiv

Jag var laddad inför resan till Tyskland! Det var första gången mina släktingar skulle följa med.

-Har du packat allt nu? Ropade mamma från köket.
-Jaaa! Du har frågat det säker tio gånger nu mamma!




Jag skulle vara borta i månader på turne och släkten skulle bara följa med till Tyskland.
2 resväskor stog redo i hallen och det var en kvar med skor.
Jag hade 10 par skor med mig. Allt från Nike till Supras!
Tänk om Chasity gillade Nike!?

Jag kunde inte sluta tänka på Chasity och Angel!
Båda var så vackra och jag ville så gärna se de igen.

-Mamma? Vad hette skolan Lillen går på (Min extra brors smeknamn)?
- Sydney School For Performing Arts.
- Okej. Tack!

Jag satte på datorn och loggade in på facebook. Jag sökte på Chasity Williams.
Det kom fram massor.
Men tillslut hittade jag henne.
Hon hade en bild på henne och Angel som lekte med webbkameran.
Båda två var otroligt fina men Chasity var snyggare!


Angel's Perspektiv

Idag skulle jag och Chasity åka till Tyskland tillsammans!
Vi hade varit på resor tillsammans förut men den här var speciell!
Jag satt i våran bil på väg till flyplatsen.
Bakom oss körde Chasity's bil.

- Hej! Shit vad jag längtar till vi är framme! Sa jag glatt.
- Jag med! Svarade Chasity 
- Mamma? Vi sitter väl brevid varandra på flygplanet? Frågade jag.
- Om ni vill det så får ni gärna göra det. Svarade mamma med ett leénde.

Vi checkade in och sen gick vi och köpte en macka och kaffe.
När vi hade druckit ur halva muggen hörde vi i högtalarna att de sa
" Gate 24 kan vara vänliga att gå på planet!"

Vi greppade våra saker och sprang till gaten. 
Jag hade min skinn väska, vit t-shirt och bara ett par enkla jeans på mig.


Vi åkte med ett 1-klass flyplan.
Det var usel service!
Jag satte på mig min ögonbindel för att sova.
Den är rosa och har vita prickar.
Chasity har en likadan fast i blått.

Chasity's Perspektiv

Äntilgen hade dagen kommit!
Vi skulle åka till Tyskland.
Jag såg inte fram för att se Justin Bieber men att få tillbringa en del av sommaren med min bästa kompis i Tyskland är ju inte så dumt!
När vi sågs på flygplatsen, såg Angel helt chockad ut! Hon verkade jätte glad över att se mig!
Jag var iallfall glad över att se henne.

When Angel saw me on the airport she looked chocked!

När de ropade våran Gate fick vi jätte bråttom.

- Skynda dig Chasity! Skrek mamma.
- Ta det lungt! Svarade jag, för att lunga henne lite.

På flyplanet så beställde jag en ostmacka. Såklart kommenterade Angel det.

-Ska du äta den?
-Jaa! Får jag inte det? Svarade jag med ett litet flin
-Jo. Men jag vill inte att du blir onyttig! Det är inte bra för hälsan Chasity!
-Men nu tänker jag äta min macka.
-Jag ser bara efter dig! Jag vill att du mår bra. Svarade Angel med sin "Gulliga Röst".

Angel kan vara jobbig med nyttigt och onyttigt menjag vet att hon inte menar något illa utan bara vill vara snäll.
Angel är min bästa vän, har alltid varit och kommer alltid och vara!

*

Vi är framme!
Det är jätte fint här!

Angels pappa hade bokat en limousin.
När vi kom fram sa föraren

-Välkommna till Tyskland!
-Man tackar man tackar. Svarade min mamma

Angel och jag gick in och satt oss först.
Det fans nötter och kex där inne så Angel och jag satt med en liten skål och åt.
Men inte mycket för det skulle inte Angel klara av.

När vi kom fram till hotellet så sprang jag och Angel till rummet!
Vi hade ett eget rum.
När vi klev in så var det super fint! 
Det var rosa gardiner, En stor vit platt tv och en rund stor dubbelsäng.
Vi ville dela för det är mycket roligare så.
Vi bytte om och gick nere i resturangen.
I trappan såg vi Justin Bieber.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu