Chapter #7 in progress + Info om update

Eftersom ni inte har fått några delar på länge så ska jag lägga upp kapitel 7 snart. Det kommer bli bättre uppdatering när Clara får ordning på allt. Så det kanske inte kommer vara så bra update eftersom skolan har börjat nu och allt. 
 
Plus, jag är borta hela onsdag, ska tälta med mitt arbetslag nånstans i Kalhäll -.- Sen på torsdagen sätter de på min tandställning så jag kommer ha ont i min mun haha, bad excuse men jag ska försöka göra ett tidsinställt inlägg :)

/Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu