Svaarrr

Mirre om: Everything About You, Chapter 1 - Fame M...
                                                                           
Haha jag är kanske lite jobbig men måste bara säga att på Someone like you hittar jag bara till kapitel 23 skulle vara jätte snällt om du kunnde lägga om dom andra kapitlen, tack :)
 
Svar: Det är det sista kapitlet i den novellen. Efter Everything About You kommer uppföljaren till Someone Like You. Someone Like You 2, hihi (:
 
Egentligen skrev jag klart den men raderade alla kapitel efter kap. 23 bcz jag tyckte den slutade jätte dåligt. Så there it is :) 

Kommentarer
Postat av: Mirre

Dålig? Driver du med mig? Den var fan sjukt bra och ville bara läsa mer och mer men sen så kom jag till 23.. Du är en jätte bra skrivare måste jag bara säga! Men ska läsa tvåan om man kan kala den så haha :D Men tack för svarat och jag vet jag har bombat ditt huvud men man kan inte sluta läsa om jag ska vara ärlig! :DDD

2012-07-12 @ 23:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu