Tjeeeena

På väg upp till fjällen... I think you guys know the drill....? 6 TIMMAR AV SKRIVANDE SEN EN HEL VECKA AV SKRIVANDE OCKSÅ.
Förlåt att jag skriver så sällan, men jag kämpar verkligen för att ni ska få så långa och bra kapitel som möjligt. Hatar nämligen att göra saker halvdant :)

Och nu lite fangirling OMGOMGOGMGOGMGOGM WUHTTETTFUCKCCKCKKCKKKKKKKK....... FÖRST LITTLE THINGS OCH NU KONSERT I MAJ OCH BILJETTERNA SLÄPPS PÅ FREDAGGGGGGG.... MY HEART CAN'T HANDLE THIS FUCKERYYYYY jag klarar inte denna hemska känslosamma pressssss oohhhneeejejjjjjjjjjj!!!!!!

Aja, skriver på kapitel 17 nu och jag tror ni kommer gilla det ;) kan säga att det heter "Over, Done, Kapish? Wait, what?"
Låter som en sak Fame skulle säga :P

Aja, nu ska jag skriva vidare, wish me luck babes! <3

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu