Svarararrrrr

Til om: The queen speaking...                                                  
 
Och dina fina små slavar (jag, jag och migsjälv) är sjukt taggade till nära våran Queen kommer skriva ett nytt fantasktikt kapitel! FÖR DU SKRIVER SÅÅ BÄST! Älskar också när Fame pratar med sig själv! ;) det blir så mycket mer verkligt då också ju liksom :)  Sedan har jag en liten fråga: Läser du några novellbloggar? Isåfall vilken/vilka ? :D
 
Svar: Hehe tack så jätte mycket! Betyder 7kt mycket att få höra det! Jag tror inte  själv Fame gillar det 
speciellt mycket haha! Haha, mina läsare är inte slavar, de är snarare prinsessor eeeeeeller, JAG VET! CUPCAKES!!! Hehe mina små cupcakes..
 
EDIT!!!!: DET KOMMER IMORGON ISTÄLLET! EVERYBOSY LOVES MEE! 
 
 
 
Svar på din fråga, för tillfället följer jag en novellblogg morethanthis.blogg.se. Kikar dock in på några då och då. 
 
Jag har funderat lite (poETIsk) och undrar om jag ska köra en frågestund---->__?__ Om oss (jag och Clara), novellen/novellerna, osv..?
 
YOUR CHOICE! Förlåt för min redovisning... Är lite HYPE JUST NU.
 
VET NI VAD JAG SKA ÄTA IKVÄLL??!?!?!?!??! AMERICAN BBQ, JAG KOMMER RULLA FRAAAM.
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabell

Jag tycker att din novell är jättebra!!! =)

2012-07-31 @ 18:46:28
Postat av: Tilda

YEEY då blir det fredag man sKa Längta till !

2012-07-31 @ 20:18:29
Postat av: Linn

NEEJ, åhh. eller menar JAAA att du kan skriva igen, men.. jag åker utomlands på fredag, kommer inte ha tillgång till data eller mobil, så.. kan du snälla Mss.Queen, Mss.AWESOME skriva ett kapitel innan ? <3

2012-08-01 @ 06:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu