Who Owns My Heart? Kapitel 22

- Chasity, då måste få veta en sak... Jag har älskar dig från ögonblicket jag såg dig. Du stod ut med ditt utséende och din personlighet. Jag gillade aldrig Angel egentligen, eller jag skulle gjort slut med henne så jag kunde bli ihop med dig men detta hände. Jag ber till Gud varje dag att du ska vakna och allt ska vara som vanligt. Att du hatar mig och det, mn det är bättre än att du är halvdöd, fnös jag.

Då hände det. Hennes finger kittlade min handflata. Hon rörde på handen och slog upp ena ögat!


Chasity's perspektiv:

Jag hann se Justins chockade och oroliga ansikte.
Allting hände fort. Det rusade in flera doktorer och sköterskor och de pratade med mig och försökte få mig att röra på mig mer och kanske vakna. Men min kropp orkade inte och jag slöt mitt öga och det hördes djupa suckar.

Åh! Chasity, du och ditt svaga hjärta! Jag kanske skulle kunna ha vaknat!

Istället låg jag blickstilla och medans jag försökte skicka mentala svar och försökte slå upp ögonen igen och vakna.
Jag hade en sjuksköterska som berättade att hon hette Mandy Pierce. Hon lät ganska ung, ungefär i 20 års åldern.
Jag trodde att hon hade blondt hår och kanske hade blåa ögon. Hon spelade The Beatles skivor hela tiden och sjöng med samtidigt som hon städade eller satte i dropp i min arm.

Hon sjöng väldigt bra, det skulle jag berätta när jag vaknade. Om jag vaknade...
Jag hörde en bekant röst ute i korridoren. Dörren öppnades och rösten satte igång att prata.

- Chasity! Herregud! Du gick och jag var så orolig för du kom aldrig tillbaks då ringde jag till Justin och Angel och alla och de sa att du låg på sjukhus...

Lugna ned dig Taylor.

Justin's perspktiv


Att se Taylor's blick på Chasity och att hon såg så lycklig ut med honom skadade mig.
Jag älskar Chasity. Hon får inte bara falla för en annan kille sådär.
Det går inte!

Jag satt där inne i Chasitys rum och bara titta på henne. Jag kunde göra det i timmar!
Taylor satt och höll hennes hand. Själv satt jag bara där och tänkte igenom allt jag gjort fel.

Angel's Perspektiv

Jag grät i floder. Jag hade åkt hem för jag klarade inte av att se Chasity i koma.
Plötsligt knacka det på dörren .
Jag öppnade och Taylor klev in.

- Jag behöver prata med dig! Sa han och titta ner i golvet
- Vi kan ta en promenad.
-Kom. Sa han sorgset

När vi gick ner till en park och han frågade mig något jag inte kunde svara på.

-Varför gjorde du sådär mot Chasity? Frågade han
-...Jag var bara så sur och jag tänkte inte, jag älskar Chasity! Hon är min bästa kompis och jag ville aldrig såra henne! Sen när vi bråkade och hon krockade blev allting bara fel. Jag har varit ute varenda natt och mår skit...! 

Tumblr_ls19el8dr21qd3ca7o1_500_large

- Du måste hitta dig själv först Angel. Det låter som om Chasity var hela ditt liv.

Jag kände några blixtar i nacken. Fan, paparazzis...

- De hittar alltid mig, suckade Taylor.
- Det gör inget, och tack Taylor, sa jag och kramade honom.

Chasity's perspektiv:

Jag låg som vanligt och försökte slå upp ögonen. Inget hände. Jag suckade frustrerat och kände för att börja gråta. Såklart skulle det inte gå, men rent psykist så grät jag och skulle kunna välta Empire state building i Usa.
Det var plågsamt att höra alla snyft och sorgsna ord hela tiden, speciellt från Angel och Justin.
Jag hade inte tappat en enda känsla för honom. Jag kanske bara överreagerade lite. Han hade ju själv berättat att han alltid hade gillat mig, men det kändes bara fel att förlåta honom när han faktiskt ljög att han hade känslor for Angel och andvände mig på sidan.

Jag hörde hans riktiga smärta när han sa varenda ord om mig och hur mycket han älskade mig. Jag kände mig riktigt älskad, men samtidigt lite deprimerad eftersom jag var "halvdöd".

Justin's perspektiv:

Jag ville inte förstöra hela mitt liv, jag skulle försöka att ta mig samman. Men allt kändes så hopplöst utan Chasity. Jag suckade och ringde Angel, jag behövde prata med henne och rätta till allt.

- Justin?
- Hej Angel. Vi behöver prata, kan vi träffas?
- Visst, vid Staples beach om tio minuter.
- Okej.

Hon la på och jag reste mig upp och gick ut ur sjukhuset. Även fast jag inte ville gå ifrån Chasity så kunde jag inte tappa kontakten med Angel. Hon var ju trots allt min... flickvän.
Jag körde till stranden och parkerade. Det flockades genast papz och jag gick snabbt ned på stranden, där jag såg Angels stå och kolla ut på havet. Jag gick till henne och kramade henne bakifrån.

- Hej babe, sa jag.
- Hej.
- Förlåt att jag har varit ett vrak på senaste tiden, sa jag och kysste hennes kind.
- Det gör inget, sa hon lungt.
- Bra, sa jag och kysste henne.


Sorry för dålig update! Men vi har haft fullt upp! Sorry att uppdateringen pendlar så mycket! Men här är alla fall kapitel 22.
Fem kommentarer till nästa!



Kommentarer
Postat av: Cecilia!

Så bra! :D

2011-09-28 @ 17:41:31
Postat av: maja

hoppas angel och chasity blir sams om hon vaknar!:D

2011-09-28 @ 17:48:56
Postat av: OliviaBieber <3

Mera. Nu är det Justin jag e sur på, han e jätte kär i Chasity men gör ändå inte slut med Angel. :(

2011-09-29 @ 19:19:42
Postat av: Emma

Jättebra :D

2011-09-29 @ 22:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu