Who Owns My Heart? Kapitel 17

Chasity's Perspektiv

Jag och Taylor satt hela vägen tillbaka till Australien. Det var skönt att prata med någon som förstod mig. Jag hade aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.

-Vart i Australien bor du? Frågade Taylor.
-Sydney. Centrala. Sa jag och log.
-Okej!

När vi äntligen var framme var jag riktigt trött. Taylor och jag gick och hämtade våra väskor. Han var så snäll och skjusade mig till mitt hus. Jag skulle vara ensam i några dagar men Taylor hade erbjudit sig att hjälpa mig.
Jag har aldrig varit så ledsen men samtidigt glad i hela mitt liv.

-Vill du följa med in och ta en kaffe eller något?
-Jag dricker inte kaffe! Sa han och flinade lite.
-Hej dryg! Sa jag och fnittrade lite.
-Men jag tar gärna te.
-Okej.

Vi gick in i mitt hus. Jag kokade te och värmde upp en panna kaffe.

Taylor's perspektiv:

Hon var så vacker! Hennes leénde gjorde mina knän helt svaga, hennes kroppsform var helt perfekt. Det var svårt att säga att hon var snyggare än Lily, min flickvän. Jag har aldrig någonsin känt mig så här osäker med en tjej förut.

- Jag har aldrig gjort det här förut, skrattade hon.
- Jag kan visa dig, flinade jag.

Hon log och jag satte på pannan.

-Tack!
-Var så lite så! Sa jag och skrattade.

Vi satte oss i soffan och pratade. Jag blev så glad. Vi pratade nästan hela natten. Hon berättade allt som hänt mellan henne och Angel. Jag kände lite ilska att någon kan göra så mot Chasity.

Chasity's perspektiv:

Taylor var verkligen snäll mot mig! Han var en bra lyssnare och fick mig alltid på glatt humör efter att jag hade pratat ut om Angel och Justin. Några sorg tårar, sedan direkt efter kom glädje tårar för Taylor var så rolig.
Min mobil plingade till, det var mamma.

"Chasity! Hur kan du lämna ett land bara så där! Jag och pappa har varit jätte oroliga! Angel gråter bara, har något hänt? mamma"

"Hur har ni kunnat vara oroliga, ni har ju inte ens ringt mig?! Angel har ett psykist problem, fråga bara vad hon har gjort mot mig! Hon LJÖG, jag skiter fullstäningt i Angel, hon VAR min bästa vän, nu är hon bara en bitch..."

Skrev jag och tvekade inte ens när jag klickade på skicka.

"Vi kommer hem idag, vi pratar mer då"

"Tror inte det"

- Får jag sova över hos dig i natt? frågade jag Taylor. Jag vill inte hantera mina föräldrar för tillfället.
- Visst! Mina föräldrar är ändå inte hemma, sa han och log sött.
- Tack, mumlade jag.

Jag gick upp till mitt rum och packade ned kläder, neccessär och lite olika saker till en vecka i en stor resväska. Inte skulle jag vara hemma när mina föräldrar och Angel kom hem!

Kommentarer
Postat av: Olivia Beadles.<3

Mer ♥

2011-09-17 @ 18:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu