Who Owns My Heart? Kapitel 15

Sen var det dags för film. Vi såg en komedi. Båda satt och skratta och tryckte i sig popcorn. Det blev lite tort i munnen så vi drack Coca Cola.

Vi hörde åska utanför. Man började höra hur regnet öste ner på marken. Som tur förstörde det inget utan det gjorde bara så att det blev mysigare.

-Det var verkligen skönt att mysa med sina absolut bästa kompis! Sa jag till Angel och log.
-Verkligen. Svarade Angel och log stort.


Angel's perspektiv:

Varför hade Chasity gått och lekt snäll nu när jag var nära på att vinna!

- Angel, började hon.
- Mm, mumlade jag.
- Jag vill bara säga förlåt för allt jag gjort och om jag har gjort dig ledsen eller besviken på grund av mig, sa hon och kollade ned på sina händer.

Va fan!?

- Det gör inget, sa jag snabbt och drog på ett leénde.
- Bra för jag vill inte att du ska vara sur eller arg! Sa hon och log

Jag menar verkligen inget illa men jag tycker att Chasity är för smörig som om hon inte menar det hon säger!
Hon vill ha Justin för sig själv. Men det hon inte vet är att jag och Justin har börjat om så hon kan inte gå och sno honom nu!

- Jag ska möta mamma och vi sa ha lite "Mor och dotter" tid! Ses senare. Chasity gick. Hon vinkade till mig.
- Hejdå, sa jag tyst och log.

Nu får jag äntligen ha tid med Justin, i vårat rum!
Jag dansar runt och sjunger. Jag sjunger en låt jag hittade i Chasitys sångbok.

You say that I'm messing with your head
All cause I was making out with your friend
Love hurts whether it's right or wrong
I can't stop cause I'm having too much fun

You're on your knees
Begging please
Stay with me
But honestly
I just need to be a little crazy

All my life I've been good,
But now
I'm thinking What The Hell
All I want is to mess around
And I don't really care about
If you love me
If you hate me
You can save me
Baby, baby
All my life I've been good
But now
Whoaaa...
What The Hell

So what if I go out on a million dates
You never call or listen to me anyway
I'd rather rage than sit around and wait all day
Don't get me wrong
I just need some time to play

You're on your knees
Begging please
Stay with me
But honestly
I just need to be a little crazy

All my life I've been good,
But now
I'm thinking What The Hell
All I want is to mess around

And I don't really care about
If you love me
If you hate me
You can save me
Baby, baby
All my life I've been good
But now
Whoaaa...
What The Hell

Lalalala la la
Whoa Whoa
Lalalala la la
Whoa Whoa

You say that I'm messing with your head
Boy, I like messing in your bed
Yeah, I am messing with your head when
I'm messing with you in bed

All my life I've been good,
But now
I'm thinking What The Hell
All I want is to mess around
And I don't really care about
All my life I've been good,
But now
I'm thinking What The Hell
All I want is to mess around
And I don't really care about
If you love me
If you hate me
You can save me
Baby, baby
All my life I've been good
But now
Whoaaa...
What The Hell

Lalalalalalalalalala
Lalalalalalalalala

Efter ett tag ringer det på dörren och där står Taylor!

-Hej... Dig har jag inte sett på länge!
-Hej! Jo jag ville verkligen träffa dig! Jag har tänkt jätte mycket på dig...
- Vad gulligt. Jag har tänkt på dig med!

Egentligen hade jag inte det men jag vill inte vara någon "Partypooper".

Chasity's perspektiv:



Jag och min mamma var ute på en shopping och pedikyrrunda. Det var alltid lika roligt att vara med mamma.
Hon var min bästa vän, förutom Angel såklart!

*

Jag var tillbaka på hotellet och gick in i vårt hotellrum. Där satt Angel med en kille. Hon kollade upp på mig och ställde sig upp.

- Det här är Taylor, Taylor det här är Chasity, presenterade Angel.

Han räckte fram sin hand och kunde inte slita bort blicken från mig. Jag kollade generat ner i golvet och skakade hand med Taylor Lautner?!
Hur känner Angel den snygga huken från Twilight?! Vänta, dum fråga. Angel känner alla.

Vi pratade, Angel och Taylor pratade, jag mm:ade lite då och då. Man kan säga att jag inte var bra på att föra konversationer. Angel satte på radion på låg volym och det spelades "Moves like Jagger". Angel sjöng med lite.

- Bra du sjunger Angel! berömde Taylor.
- Tack, sa Angel och log sådär som bara Angel kan.

Låten slutade och Taylor gick på toa. Kvar satt jag och Angel. Stämningen var lite ojämn mellan oss.
Reklamen slutade och en radioröst pratade om Jennifer Lopez skiljsmässa, sen började ett gitarrsolo som jag kände igen mycket väl.

- Här kommer stjärnskottet Angel Martinez nya singel "Who Says"
sa radiorösten och låten jag spelat så många gånger började.

Jag kollade på Angel med ett chockat uttryck.

- Vad fan... mumlade jag. Har du tagit min låt?! utbrast jag.
- Ja, jag tyckte att du behövde lära dig en läxa, sa hon med en överlägsen ton.
- Vadå för jävla läxa?! Jag gav upp mitt livs kärlek för dig Angel. Dig Angel! Vi är bästa vänner! Man går inte runt och hugger någon i ryggen! Jag trodde du visste bättre än det här! skrek jag. Du går runt och tror att du äger mig, jag är inte någon hemlös hund! Jag är en människa som behöver lika mycket omtanke som du. Angel, du är den mest sjävliska bitch jag någonsin träffat!

Jag rusade in i vårt rum och packade ihop mina grejer snabbt och skyndade ned till lobbyn, i tårar. Angel! Angel av alla människor gjorde det här!

- Hey! hörde jag en röst bakom mig.

Jag vände mig om och såg Justin komma mot mig. Jag suckade och började gå, men han tog tag i min arm och stoppade mig.

- Vad har hänt? frågade han.
- Fråga din bitch till flickvän, fräste jag.
- Vad har Angel gjort?

Jag gav honom en kall blick.

- Sen när har du börjat bry dig? Du spelade ett spel med mig Justin?! Jag var din extratjej så du kunde känna dig behövd! Har din mamma uppfostrat dig till att bli en lögnare och en kille som är otrogen?! jag skrek högt så alla blickar var vända mot oss.
Tänk på vad du gör i framtiden, och snälla, väx upp och välj EN tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu