Who Owns My Heart? Kapitel 14

- Det där är inte sant, sa han i mitt öra.
- Justin, avbröt jag honom. Varför är du med mig när du borde vara med Angel?
- Hon var upptagen...
- Men du är tvungen att playa mig eftersom du inte kan ha en flickvän?! Du fick mitt ansikte i tidningen! Nu kommer alla hata mig! Det var det jag inte ville! Därför tog jag avstånd från dig! Men du var ju bara en utav alla idioter här på jorden. Jag kan inte fatta att jag valde dig framför min bästa vän Angel! sa jag och sprang iväg till hotellet.

Justin's Perspektiv

Kan seriöst inte fatta att detta har hänt! Jag har aldrig sagt att jag och Angel dejtar!
När jag såg Chasity springa iväg visste jag inte vad jag skulle göra. Jag ropade efter henne men hon bara forsatte springa.
Jag gick till Angel och Chasitys rum för att prata med Chasity.
Till min förvånan så var det inte Chasity som öppna utan Angel!
Hon hoppade i min famn och gav mig en stor kram.

-Hej! Jag har saknat dig!
-Hej...
-Vad är det? Frågade Angel.
-Varför har du sagt till pressen att du och jag dejtar?
-Det har jag inte sagt. Men vet du!? Jag var i studion och spelade in en låt idag!
-Angel... Försök inte att komma undan ämnet.
-Okej...
-Varför?
-För att jag gillar dig! Sa Angel.
Jag visste inte vad jag skulle säga.
-Vill du ta en promenad? Frågade hon och log.
-Visst.
Tumblr_lqwypqjpuj1qe7codo1_500_large
Han fick ta med sig en livvakt som fick gå en bit framför så vi kunde prata enskilt.

- Angel, varför gick du ut i pressen med att vi dejtade?! frågade jag irriterat.
- Men vi gör ju det Justin! sa hon och kollade sårat på mig.
Jag öppnade munnen men inget kom ut. Jag visste helt enkelt inte vad jag skulle säga.
- Du gillar Chasity eller hur? frågade hon kallt.
- Nej, svarade jag snabbt.
Hon höjde ena ögonbrynet. Hon såg igenom mig.
- Jag lovar Angel! Men jag har inte bara känslor för dig, utan också för Chasity...
- Så allt jag gjort har jag gjort i onödan?! utbrast hon.
- Vad har du gjort?
- Sen när har du brytt dig?! fräste hon. Jag såg din och Chasity's kyss! Jag vet att hon har känslor för dig också! Men Justin, jag bryr mig inte! Vi kan börja om! sa hon.
Jag suckade.
- Okej, mumlade jag.

Hon sprack upp i ett léende.
- Va bra!

Chasity's Perspektiv

Jag har ringt Justin och Angel hela dagen men ingen av de svarar.
Jag behöver prata med båda av de.
Helt plötlisligt hör jag hur dörren till hotell rummet smäller igen.

-Hej! Säger Angel glatt.
-Hej, Var har du varit? Jag har ringt dig hela dagen!?
-Ute... Sa Angel hemlighetsfullt.
-Okej. Men smsa nästa gång åtminstonde?
-Visst... Men vill du gå ut på en sista shoppingrunda?
-Gärna. Sa jag och log.

Vi gick in i en massa butiker. Angel hade som vanligt typ 30 påsar.
Hon hade 2 påsar och 2 kartonger med väskor, från Gucci. 1 påse från Zara. 3 från Massimo Dutti, och 24 till. Vi hade folk som fick gå med påsar efter eller så skulle de leverera de imorgon.
Själv hade jag 3 påsar och en kartong med ett par nya skor.

När vi kom tillbaka till hotellet så bestämde vi oss för en liten mysig tjejkväll, med modevisning och en film.
Angel började med lite av sina "Ny-inköpta" kläder. Hon fick sen stayla mig med lite som hon köpt, och blanda med mina också.
Tillslut satte vi på oss våra pyjamasar.

 Sen var det dags för film. Vi såg en komedi. Båda satt och skratta och tryckte i sig popcorn. Det blev lite tort i munnen så vi drack Coca Cola.

Vi hörde åska utanför. Man började höra hur regnet öste ner på marken. Som tur förstörde det inget utan det gjorde bara så att det blev mysigare.

-Det var verkligen skönt att mysa med sina absolut bästa kompis! Sa jag till Angel och log.
-Verkligen. Svarade Angel och log stort.


Inte så långt kapitel men hoppas det går bra och ENJOY! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu