Svar

Postat av: Jasmine
MEER!!! Men .. ska inte JB va med Chasity?! Gillar inte Angel, hon r känd för att ha snott en låt av C, och allt ;d

Svar: För tillfället så ligger Chasity i koma och Justin verkar gilla Angel hehe^^ Om hon inte låg i koma KANSKE han skulle ha gjort något åt "saken" att han gillar Chasity. Mer kan jag tyvärr inte säga!
Synd att du inte gillar Angel! Det var aldrig riktigt meningen att man skulle ogilla henne egentligen. Men hon är ju en bättre människa nu och kommer kanske göra något åt att hon tog Chasity's låt....? U never know ;)

/Madde

Kommentarer
Postat av: OliviaBieber <3

Jag förstår, men jag tycker ändå att det var taskigt, man tar direkt inte en grejj en annan person har suttit & lagt energi på BARA för att hämnas, därför tycker inte om Angel, för hon tror att man bara ska få tillbaka sin bästa vän för att man säger förlåt. Men jag tycker inte om alla sidor vid Justin och Chasity heller. :) <3

2011-09-30 @ 20:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu