Om oss; Madde & Clara

Nu får ni äntligen se oss, haha! om ni nte har gått in på våra privatabloggar. Men videon är en flumm video som vi gör heeeela tiden! ;)
Men här kommer två bilder på oss också:
Clara säger till sitt försvar att hon har pyjamas på sig på bilden :)
Madde säger till sitt försvar att hon inte är fin på bilden... :)
Lite om oss!
Clara: Yoyoyo! Jag heter Clara för er som inte fattat det. :)
jag är 11, jag vet jag är liten ni behöver inte kommentera ;)
På fridtiden dansar jag och Chillar gaaaleet!
Jag älskar The Vampire Diaries crewet typ mest! :O Men mina bästa vänner betyder allt! ;*
Rolig fakta. Har flyttat 8 gånger -.-" (Saknar alla sjukt mkt! Spc Madde!)
Madde: Tjenis penis! Jag heter Madde, eller egentligen Madeleine, men jag får damp om man säger det ;d
jag är 13 år och älskar ketchup! På fritiden så är jag med kompisar, nördar datorn, åker konståkning, pluggar (-.-) och annat. Ehuuum... mina idoler eer Miley Cyyyrus, Vampire Diaries crewet och One Direction pojkarna ;)
Jag älskar att freaka, det är det bästa som finns! Kallas inte galen without a reason... x)
Men det var liiite om mig, BYE BAIS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu